Heb even nieuwe fotos gemaakt van zijn manen hoop dat deze duidelijker zijn.
De manen zijn ongeveer een handbreedte lang, heeft geen korstjes of wondjes.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathalie83 schreef:Zo, meld me ook nog ff snel
Freya, je kunt prima 'longeren' met een touw halser hoor. Als ik met Marena grondwerk doen, doe ik ook altijd cirkelen (longeren) Alleen Marena trekt/hangt niet naar het halster en als ze dat wel doet is ze met een kleine/zachte ophouding te corrigen..
Mooie Wenner weer voorbij zien komen!! enne wat is jou deken nog schoon!!
K weet nie zo goed wat ik er van vind Freya, aan ene kant idd zou ze jou eerst moeten helpen. maar aan de andere kant.. als ik al poos bij de kassa sta te wachten, en iemand wordt zo maar voorgelaten zou ik dat ook weer nie leuk vinden.. Mooielijk punt..
Freya schreef:Over touwhalster, ik heb geleerd om daar niet mee te longeren, vandaag mijn reactie. Als ze goed schrikken en weg schieten, heb je niks te vertellen.
Marlis schreef:Freya schreef:Over touwhalster, ik heb geleerd om daar niet mee te longeren, vandaag mijn reactie. Als ze goed schrikken en weg schieten, heb je niks te vertellen.
Hoezo heb je dan niks te vertellen? Met een touwhalster heb ik bij peep meer te vertellen dan met een gewoon halster. Hoofdstel is kapot dus moet wachten tot me nieuwe binnen is en kon er op dat moment ook geen een lenen maar wel touwhalster en wou der tocj beweging geven.
Peelie schreef:Myour, mooi dat James beter reageerd op dit bitje, waarom ben je zo tegen enkel gebroken?