Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Roma_4ever schreef:en dat zijn dat wel gediplomeerde instructeurs?
Ja en ze rijdt op Z-niveau
Monica_86 schreef:of bedoel je dees viet [HAW] Knappe kale haflinger @ Dressuurwork - check haar edelweiss!
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:http://www.anky.nl/index.asp?page=kledi ... ie&lang=nl
Zie jullie ze zo? Anders staan ze hier tussen met die roze vooraan. Ik vind ze leuk alleen weer zo hetzelfde.
die rode en groene
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Ja maar ik bestel liever niet ergens anders ivm verzendkosten
Ja ik ben echt een miep
jah dat heb ik ook wel
vind die verzendkosten ook altijd erg jammer van het geld
Roma_4ever schreef:welke peesje zouden mooi staan bij die groene anky ?
xLariss schreef:
xLariss schreef:Ojaa, git smste. Ze heeft de ''dader'' nog niet gevonden
lotteluvah schreef:Wat denken jullie van een donkerbruine broek bij dit dekje?
girlchat11 schreef:ik heb last van een koekjes vreet bui!
xLariss schreef:
Monica_86 schreef:xLariss schreef:
super mooie haf, maar vind lange manen toch mooier
caroltje16 schreef:Nou ik zou me eigen dan maar even voor stellen, ik ben carola, en ik wordt bijna 17 jaar, ik heb sins pas een verzorg haflinger, bij me onderschrift staat een topic van haar en van mijn, haar naam is maartje, en ik geloof dat ze 8 jaar is, ik weet het niet zeker, ik kom uit noordt-brabant, etten-leur een heel klein dorpje is dat, zo was het wel een beetje over mijn,
Jotee schreef:Dat beest ik echt vet! Op wedstrijd ook als je haar ziet, machtig gezicht!
lotteluvah schreef:Zou ik bij lot de schaar er inzetten?
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:Zou ik bij lot de schaar er inzetten?
Als je het een x waagt, kom ik persoonlijk aan je huis met m'n eigen schaar om die vervolgens in jou haar te zetten ..
xLariss schreef:Monica_86 schreef:wist je dat........... het halve haftoppic eraan zit te denken de schaar in de manen van hun haf te zetten
Behalve Moon?