lotteluvah schreef:En hij is nu leeg
Echt niet!! Ik geloof er niets van!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:En hij is nu leeg
Babsie_Flash schreef:Volgende keer geweer meenemen Yvanka! Afmaken zulke lui
Roma_4ever schreef:Babsie_Flash schreef:Volgende keer geweer meenemen Yvanka! Afmaken zulke lui
ja idd weg dr mee hoop van harte dat dat vuurwerk in hun handen ontploft
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:En hij is nu leeg
Echt niet!! Ik geloof er niets van!!
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:Echt niet!! Ik geloof er niets van!!
echt wel
Babsie_Flash schreef:Roma_4ever schreef:
ja idd weg dr mee hoop van harte dat dat vuurwerk in hun handen ontploftDat is nog beter!
Babsie_Flash schreef:Hallo Naomi... terug lezen doos! Wat moet je anders op de zaterdagavond doen???
Roma_4ever schreef:Babsie_Flash schreef:Dat is nog beter!
en dat ze dan hun handen iig kwijt zijn kunnen ze ook geen vuurwerk meer afsteken
Naomi_Haffie schreef:Babsie_Flash schreef:Hallo Naomi... terug lezen doos! Wat moet je anders op de zaterdagavond doen???
kmoet eerst even beschermdingen voor me spoortjes bestellen, en natuurlijk dat dekje !! dus ben zo wel weer terug
en dat ze dan hun handen iig kwijt zijn kunnen ze ook geen vuurwerk meer afsteken
Daarom juist!
Roma_4ever schreef:Babsie_Flash schreef:Daarom juist!
echt hoor als ze dr morgen weer staan bel ik wel de 112 aangezien ze op het gewone nummer steeds bezet zijn laat me daar terroriseren door een paar idoten
echt hoor als ze dr morgen weer staan bel ik wel de 112 aangezien ze op het gewone nummer steeds bezet zijn laat me daar terroriseren door een paar idoten
Wel vreemd dat de gewone lijn van de politie steeds bezet is? Of kennen ze je al langer en hebben ze je geblokkeerd?
Babsie_Flash schreef:laat me raden... het zijn van die mini flesjes??
lotteluvah schreef:Leuk filmpie Esum!
Wel slechte hoeven zeg
Roma_4ever schreef:Dr stonden vandaag 2 volwassen kerels rotjes in de buitenbak te gooien terwijl we aant rijden waren
sjonge stoer hoor en weggaan neehoor paardjes helemaal gek en dat is leuk gooien dr nog wel een paar in
politie paar x geprobeerd te bellen maar opnemen stel je voor zeg .
later stonden die idioten vlak bij te karbit schietennou fatsoenlijk rijden kon je toen wel vergeten
Naomi_Haffie schreef:zouden jullie de been bescherming er gelijk bij kopen of er nog even mee wachten?