Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dlientjuh schreef:
Monica_86 schreef:
lotteluvah schreef:Heej
Dankje!
Om half 11 is babs hier
ik moet zo weg!! 
Monica_86 schreef:Morgen ben ikke vrij, hoop dat beetje lekker weer is (geen regen)... dan ga ik ff naar de action en haal ff wat rode slingers en elastiekjes en leuke dingetjes en dan ga ik ff kerstfotootjes maken van amber....
geen dierenbescherming bellen heh
arme Amber! Ik ga de dierenbescherming bellen!

suusiejj schreef:baaaaaaaaaaabsen lauwouw
goedemorn, ik ben ff me bekkie schrobben enzo,
zometeen na de ib groep en na as , ff rijden stal uitmesten en de kast uitmesten das echt een enorme pijnhoop ben wel 1,5 uur tot 2 uur zoet bij as
en vanaamd sporten , word druk daggie al met al

) en dan naar Viet!
xLaus_ schreef:uuhm ja.. soms is meneer ietwatgespannen op wedstrijd.. en dan moet alle energie er naar boven uit ofzo
stoere foto!!
Naomi_Haffie schreef:kmoet ook nog steeds kerstfoto's van haffie, alleen het is steeds donker als wij gaan

Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:
Dat bedoel ik nou... des te meer reden om zo'n idi##t een flinke aframmeling te geven..
Girlgamer schreef:dlientjuh schreef:
OMG! Wat erg dat ze hem weg moet doen. Hij is echt heel erg gaaf
Jammer dat ze hem weg doet... 
Naomi_Haffie schreef:kmoet ook nog steeds kerstfoto's van haffie, alleen het is steeds donker als wij gaan

Babsie_Flash schreef:Hallo Suus!!
Ik heb de paarden gevoerd en alvast 2 stallen uitgemest, zo ook tandenpoetsen (bekkie schrobben) en dan naar Viet!
k moet nog
kommie hier ook een keer?
alleen dan moet het niet regenen
suusiejj schreef:Babsie_Flash schreef:Dat bedoel ik nou... des te meer reden om zo'n idi##t een flinke aframmeling te geven..
ja ziek he .. had um ook al geplant..
hopen dat het goed komt met de pony

Babsie_Flash schreef:Ja.. zwak dat die L#l er vandoor ging! Hopen dat hij er wat van geleerd heeft, dat hij dus rustig langs een paard moet rijden..
Zelf ben ik een vreselijke driftkikker.. Als ik zoiets zou zien... moet ik niet een stuk hout in de buurt hebben..
snap dat volk niet suusiejj schreef:Babsie_Flash schreef:Hallo Suus!!
Ik heb de paarden gevoerd en alvast 2 stallen uitgemest, zo ook tandenpoetsen (bekkie schrobben) en dan naar Viet!
lekker vroeg klaar met zowieso 2 stallenk moet nog
hahaha leuk man veel plezierkommie hier ook een keer?
die woont niet zo ver bij jou vandaan
Naomi_Haffie schreef:zaterdag of zondag ga ik zoiezo overdag ,alleen dan moet het niet regenen

Babsie_Flash schreef:Ja is goed! Dat moet ik dan maar met Esmee combinerendie woont niet zo ver bij jou vandaan
week zeker dat ze scherp zijn want mijn camera wil nog weleens vlekken geven in de wasplaats enzo, in de bak valt mee maar heel scherp ist nie altijd
Naomi_Haffie schreef:die hang ik er niet in
ook rode slingers? Wat dacht je van kerstverlichting?? Ook stoer!

Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:die hang ik er niet in
Niet? Wat dan wel?ook rode slingers? Wat dacht je van kerstverlichting?? Ook stoer!