Mams heb je nog een bord
? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mams heb je nog een bord
?
Ik haal de prei er altijd af
ahhhh en dan heb je ook nog van die minderfijne kinderen die keihard door het hele veld gaan schreeuwen "Patty hij heeft het door dat die jij hem leuk vind " Kan wel door de grond heen zeg . Iemand nog tips
JoDy1991 schreef:hahaha
ik ga naar beneden ajo

Kan het me ook niet voorstellen eigenlijk 
Wentos schreef:netjes Hilde.
mensen ik heb trouwens ook even een hyve gebouwd..
wentos.hyves.nl
bacciej schreef:Ahhh mijn gymleraar weet dat ik hem leuk vind help. We moesten speren pakken uit een kar zegt die zo hier deze is speciaal voor jouw met een bigsmileahhhh en dan heb je ook nog van die minderfijne kinderen die keihard door het hele veld gaan schreeuwen "Patty hij heeft het door dat die jij hem leuk vind " Kan wel door de grond heen zeg . Iemand nog tips
) Babsie_Flash schreef:Hallo! Ik heb weer even bijgelezen... het is volgens mij weer heel erg stil... Weet iemand of er weer Haflinger wedstrijden komen deze winter? Vorig jaar was er in november volgens mij al een Haflingerwedstrijd in Nieuwe Pekela... Heb nu niets gehoord en kan er ook niets over vinden.
en viet ook!!! Gaan Amber en Lot meeten

Kreeg meerdere malen te horen dat we zo vooruit zijn gegaan.Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Hallo! Ik heb weer even bijgelezen... het is volgens mij weer heel erg stil... Weet iemand of er weer Haflinger wedstrijden komen deze winter? Vorig jaar was er in november volgens mij al een Haflingerwedstrijd in Nieuwe Pekela... Heb nu niets gehoord en kan er ook niets over vinden.
Het was wel de bedoeling om dat dit jaar weer te organiseren, maar heb er inderdaad ook nog niks van gehoord. Misschien wil ik dan wel meedoenen viet ook!!! Gaan Amber en Lot meeten

.. slijm slijm