Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Hij durft gaat ook nog niet erg ver weg van de andere pony denk ik zo.
. Lekker shoppen vandaag!
Nou ja, stallen moeten toch gedaan, en maar eens kijken of Maes even een paar rondjes aan de longe kan. Morgen komt He.leen Maes en Larissa weer even loshalen, dan beginnen ze het seizoen straks weer fris en fruitig! Het weekeind hebben ze het rustig gehad, moest zaterdag ook werken. Was wel leuk, we hadden een turkse delegatie in de winkel! En die gingen er met een winkelwagen vol weer uit. (voor de kenners, normaal hebben we dus geen winkelwagentjes
) Ze hadden koekjes mee die we moesten proberen, nou die waren wat minder, maar goed... In elk geval weer een hele ervaring rijker!

Ik weet al wat t met Oenkerk was, dat is op 2e pasen.. En dan heb ik net 2 dagen concours gehad, dus dat word dan wel wat teveel van t goeie.. Yontheke schreef:Heeft er hier ook iemand zijn haf voor de koets laten beleren?
Ik heb Amaro samen met mijn man (zo grappig dat ik dit nu kan en moet zeggen, ik ben op 1 maart pas getrouwd) gekocht en hij heeft helemaal niets met paardrijden (eigenlijk ook niet echt met paarden in het algemeen) maar doet wel graag klusjes op stal. Maar hij zou op deze manier dan misschien ook iets met Amaro kunnen doen later.
denk dat de camera maar mee naar stal gaat vanmiddag..

hij heeft nu zelfs een eigen verzorg poown 
janouk schreef:Yontheke schreef:Heeft er hier ook iemand zijn haf voor de koets laten beleren?
Ik heb Amaro samen met mijn man (zo grappig dat ik dit nu kan en moet zeggen, ik ben op 1 maart pas getrouwd) gekocht en hij heeft helemaal niets met paardrijden (eigenlijk ook niet echt met paarden in het algemeen) maar doet wel graag klusjes op stal. Maar hij zou op deze manier dan misschien ook iets met Amaro kunnen doen later.
haha be careful what you wish for
Ik vond het ook altijd zo jammer dat mijn man alle klussen thuis voor de paarden moest doen, terwijl ik aan het rijden was. Cursusje mennen kado gedaan aantal jaar terug. ................................ haha nu draait alles om zijn mensport en pas ik mijn wedstrijdseizoen onder het zadel daarop aan.
Hij en onze haflinger zijn inmiddels ZZ dressuur mennen en Z vaardigheid mennen en moet ik aan hem vragen of ik kan rijden die dag. grrrrrrrrrrrrrrrrrr
[AR-ITP] Haflinger Janouk vandaag startgerechtigd ZZ dressuur mennen!
dus weet waar je aan begint.
. Heb ik gewoon de tijd om Storm te doen en heb ik toch nog een avondje vrij deze week. Volgende week donderdag (vaste vrije dag) ga ik deze uurtjes dan weer inhalen
.
goed teken voor later denk ik.
(al zou je iedere maand 10 euro sparen, dan heb je al een mooi bedrag
)
Dat is altijd leuk! Wel minder van de koekjes haha.
wie weet over 2 jaar! 
hij lijkt weer helemaal de oude, alleen had ie nog wel spuitpoep...

Sita_ schreef:Ik weet al wat t met Oenkerk was, dat is op 2e pasen.. En dan heb ik net 2 dagen concours gehad, dus dat word dan wel wat teveel van t goeie..