Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en heel veel opgeruimd!

en van rekenen snap ik het allemaal gewoon echt totaal niet. Hopelijk red ik dat morgen op school zef om nog af te maken met uitleg.
Schijn een stadium van 3 maanden te zijn waarop de hoeven een signaal naar de hersenen sturen dat de hoeven sneller slijten en dus sneller moeten groeien. Ze zal dus echt wel een tijd gevoelig gaan lopen denk ik. Duimen jullie mee?
shilady schreef:Oke
maarja meschien als jij ook een autootje heb over een tijdje dat je der ook weer wat vaker kan zien.
Maar het is aan jullie.
Jade gaat nu ook richting de 2jr
Moet zeggen dat hij tussen de volwassen paarden goed functioneert
Ik zal hier in schiedam nooit zoon goede betaalbare plek vinden voor jade als ik in limburg heb alles word lekker voor me gedaan en jade komt elke dag veel buiten .. Daarnaast wil ik natuurlijk nog best graag eentje erbij en is het fijn dat die mensen waar ik nu sta een speciale prijs voor mij hebben gemaakt mocht er nog een bij komen. Krijg dan 40 euro korting . plus ook lekker elke dag gemest en gevoert enz.
morgen maar even weer verder aan huiswerk! nog 1 weekje vakantie!
shilady schreef:Jastie ik zou echt zeker verder kijken idd
want je weet niet wanneer er een grotere box vrij komt
voor het zelfde geldt heeft iedereen het daar hardstikke naar hun zin die er nu staan en gaat er niemand weg.... Niet wedden op 1 paard.

en mischien komt er plots een stal vrij