@Diva, ben benieuwd naar dat dekje
hou van paars 
@Smartie, balen dat je deken(?) niet past
@Levi, nog gelukt met je huiswerk?
Nee he, heb morgen examens EHBO, bleghhh..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hou van paars 
Hinke schreef:Freya schreef:ik heb al sinds 13 juni niet meer gereden, wel onder de man zonder zadel gestapt. Maar zadel gaat er voorloppig niet meer op. Ze kan toch niet meer werken met haar been.
Beetje raar uitgelegd, maar hoop dat je het snapt.
Bij Donna ligt de singel echt net achter de voorbenen en daar is het tot op heden nog niet dikker geworden, wel vlak erna.
Dat had je idd al verteld, van haar been. Maar ik dacht dat je nog wel wat met haar kon stappen?
Dikke vette storing dus.. stonden 5 essent bussen achter de flat.. portiek licht doet het nogsteeds niet.. hoop dat het nu wel de laatste keer was.. maar zal voor de zekerheid ff een baterijen wekkertje opzoeken...
Maar ik heb er wel veel zin in hoor! :d Ik zit alleen ff te bedenken hoe ik dat moet doen met wassen. Vrijdag gaat het namelijk `s nachts vriezen ( 1 graadje maar maar toch). Wat zouden jullie doen? DivaMiep schreef:Appiej: Fijn dat je haar nu hebt! Ga je haar naam zo laten?
Ik ben nu toch wel een beetje nerveus aan het worden voor zaterdag!Maar ik heb er wel veel zin in hoor! :d Ik zit alleen ff te bedenken hoe ik dat moet doen met wassen. Vrijdag gaat het namelijk `s nachts vriezen ( 1 graadje maar maar toch). Wat zouden jullie doen?

, zegt de leraar: 'mag ik met laura praten' en hij pakt de mobiel en zegt: 'Hallo laura, tanitha legt op en krijgt op haar fl*kker'
Nouja hij zei dat ze een pauze binnen moest blijven, meer niet
Echt heel dom. 
), we mochten de heletijd praten en foto's maken, maar bellen was iets te veel