lotteluvah schreef:http://www.anky.nl/index.asp?page=kledi ... ie&lang=nl
Zie jullie ze zo? Anders staan ze hier tussen met die roze vooraan. Ik vind ze leuk alleen weer zo hetzelfde.
die rode en groene

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:http://www.anky.nl/index.asp?page=kledi ... ie&lang=nl
Zie jullie ze zo? Anders staan ze hier tussen met die roze vooraan. Ik vind ze leuk alleen weer zo hetzelfde.
lotteluvah schreef:Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ze mogen wel een keer met iets nieuws komen qua kleuren.
Hilde_q schreef:Hee iedereen
jullie zullen wel denken, Hilde is ook een mooie!
Nou gelijk hebben jullie![]()
Ik ben nu bijna een week niet geweest, ik had er even geen behoefte aan, verder zit het thuis niet helemaal 100 %![]()
Heb nienke al weer een week niet kunnen zien door die stinkmodder toetsweekEn heb het gevoel dat ik al mijn toetsen weer ga verknallen.
Ik zal mijn best doen om bij te lezen, maar op het moment mis ik jullie best wel...
Verder heeft een goede vriendin van mij een zwaar auto ongeluk gehad , dus het zit even niet mee deze week.
Hopelijk begrijpen jullie het![]()
Dadelijk heb ik een toets en ben nu al op school om te leren ..
Ik ga proberen een beetje bij te lezen
mieske schreef:HAFxGEK schreef:Maar mariska, stolz is niet jong meer hij is al 13
Als hij het niet geleerd heeft, maakt het niet uit hoe oud hij is he..
Die knopjes komen er niet vanzelf..
Ook paarden van die leeftijd kan je best nog nieuwe dingen leren hoor
Gewoon blijven oefenen, en als hij het goed doet belonen !
Hilde_q schreef:knabbelgirl schreef:vorig jaar met cross ben ik onder katie terecht gekomen
Kate vertikt om hekjes te springen, en daar moesten we over een hekje waar je normaal doorheen gaat, en dat kan natuurlijk niet, daar ga je doorheen ookal zit ie op slot(na ons kon die dat niet meer). 1e keer was op woensdag en kon ik er net opklimmen, 2e keer was op vrijdag met de keuzeles. En omdat ze mij een keer in het bos eraf heeft gegooid(maart en ik loop de rest van mijn leven met de gevolgen) flipte ik toen ze recht op een boom afging. Ik hing er een beetje onder/naast en toen heb ik me laten vallen, maar katie die ging toh opzij en toen galopeerde ze over me. Maar omdat ik de teugels vast hield was dat een paar passen lang. En ze schoof haar hoef onder mijn bodyprotector op mijn heup en mijn hoofd ook 2x
Ze voeren hooi, brok(pavo) en muslie
ik ben vorig met nienke samen uitgegledenHet was zo'n klere parcours, maar ik heb wel geluk dat ze geen schrik heeft gekregen van het springen
Sterkte er mee meis
(parcours )
http://s82.photobucket.com/albums/j254/ ... rcours.jpg (in de zwarte bocht gleden we uit)
knabbelgirl schreef:
jammer dat ze kate zo vaak onthoofden
lotteluvah schreef:Voor de liefhebber hier zo een foto van de nieuwe anky collectie
lotteluvah schreef:Kijk eens wat ik vind
Hoezo lol met je knol
En dat op een been maakt het helemaal af
mieske schreef:Dit was mijn paardje toen..
lotteluvah schreef:Hoe vinden jullie deze:
Roma_4ever schreef:wat betalen jullie voor priveles ?
xLariss schreef:
Monica_86 schreef:wist je dat........... het halve haftoppic eraan zit te denken de schaar in de manen van hun haf te zetten
mieske schreef:lotteluvah schreef:Hehe we hebben haar aan de ava
Hilde_q schreef:hilde doet wss mee aan Laurens van Lieren
lotteluvah schreef:Kijk eens wat ik vind
Hoezo lol met je knol
En dat op een been maakt het helemaal af
mieske schreef:Dit was mijn paardje toen..
Jotee schreef:Maar Viet, je hebt wel een heeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuule mooie cap op! *Heb ik ook!*
Naomi_Haffie schreef:viet ik pas je cap niethijs te groot
maar wat voor merk is je cap op die foto?
Roma_4ever schreef:wat betalen jullie voor priveles ?
xLariss schreef:Hilde_q schreef:hilde doet wss mee aan Laurens van Lieren
Lriss wil ook meedoen, ookal ben ik géen talent ()
Gewoon voor de ervaring
Jotee schreef:Japs, Kavalkade.
@ Lotteluvah; Vind jij 'm ook klein vallen?
Roma_4ever schreef:en dat zijn dat wel gediplomeerde instructeurs?
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Japs, Kavalkade.
@ Lotteluvah; Vind jij 'm ook klein vallen?
Ja best wel.
Mijn hh cap was te groot en deze past precies.
Roma_4ever schreef:ja ik ookheb um int zwart en had daar maat 56 van terwijl ik normaal 55 heb