Ik had ook nog een topic gemaakt.
[EJL-ITP] 2014: Haflinger Mia een jaar lang ITP
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandarijn schreef:Gaaf Pernille, je startpas!
Spook had haast vandaag, lopen lopen lopenZe deed braaf alles wat ik vroeg, maar dan wel vlot haha.
Dierenarts had gister nog een mooie opmerking trouwens toen ie zag dat het om een Haflinger ging.
"Ja, die Haflingers, die komen weleens op de kliniek, en dat is het enige ras dat soms zo spontaan de kliniek uit rent ... Met de eigenaar er achteraan! Mooi is dat altijd"
Ehh, ja, dat zie ik die van mij ook nog wel in d'r hoofd halen mocht ze daar ooit heen moeten.![]()
Kim_97 schreef:Even een updatje vanaf hier:
Vrouwke is gelukkig helemaal hersteld van haar blessure en we rijden weer lekker en net zovaak rond als voorheen!![]()
We gaan ons 1 februari ook weer eens wagen aan een wedstrijdje.
Mandarijn schreef:Wat leuk allemaal die topics!
Ik heb vanmiddag heerlijk een rondje getourd met Spook. Lekker met 't zonnetje erbij.
[ [url=m/8Rr3qN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Westhof schreef:Zo, volgens mij heb ik nu op al jullie ITP topics gereageerdLeuke overzichtjes allemaal! Hier geen overzicht aangezien Wes en ik nog geen half 2014 samen zijn. Hoop dat ik volgend jaar ook zo'n leuk overzicht kan maken
Leuke foto van Spook! Heerlijk dat zonnetje erbijHier heeft het zonnetje vanmiddag ook heerlijk geschenen.
Ik heb Wes vanavond voor het eerst zien slapen! Toen ik op stal kwam vond ik het al zo raar dat ik niks in de box zag staan. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat meneer heerlijk languit in zijn stal lag. Helaas hoorde hij me en stond hij op. Was een leuk foto momentje geweest
Naomi_Haffie schreef:Ik heb afgemeld! Waaide zo hard dat het denk ik niet verstandig was.
Haha dat was hier ban de week ook tamara , ik dacht huh bloesem is klein ineens. Lag ze ook in de stal
plutolover schreef:Ik ga morgen alles bijlezen en reageren.
Ik ben zo blij dat Stanley 24/7 buiten staat en eten kan wanneer hij wilt. Ben vanaf dinsdag ziek. Stalgenoot heeft hem in de gaten gehouden. Vabdaag moest ik hem Gwn even zien.
En ff aandacht geven. Maar wat had ik t koud... En voelde me niet fit. Meneer keek me aan toen ik aan kwam lopen can ow ben je er weer??
Gelukkig voel ik me nu wel wat beter dan vanmiddag.
Ik hoef nu ook niemand te zoeken die hem beweging kan geven want dat heeft hij in de hitactief.
Mandarijn schreef:
Jammer van de wedstrijd Naomi, maar wel verstandig inderdaad.
Beterschap Willeke! Wel fijn dat Stan gewoon zelf z'n beweging krijgt op die manier.
Net weer voor twee wedstrijdjes ingeschreven, startpas heb ik nog niet aangevraagd dus ga nog even FNRS doen. 10 Januari en 21 februari, allebei F14. En als ik tussendoor m'n startpas heb nog een keertje KNHS erbij als ze nog niet vol zijn.
svb16 schreef:Hoi allemaal, al een tijdje geleden dat ik hier gereageerd heb![]()
Ga het komende tijd weer even wat beter bijhouden hier![]()
Zie allemaal nieuwe namen voorbij komen; Welkom allemaal
Zal meteen mijn naam maar even aan het lijstje toevoegen.Namenlijst schreef:PeerAppel = Pernille
_Sanne = Sanne
Naomi_haffy = Naomi
cheidie = Christa
Plutolover= Willeke
noaxhorses=Noa
Westhof = Tamara
Mara168 = Mara
Nordsvensk = Marrit
Mandarijn = Claudia
xLaraaj = Lara
AMBERRTJEE = Amber
SuperAssie = Tamara