Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Yontheke schreef:Ik ken nog helemaal niets van de afstammingen van haflingers, wil me er wel eens in verdiepen. Iemand van jullie bekend met de hengst amarok?
Ik ga gewoon iedereens boktnamen gebruiken anders wordt het effe heel ingewikkeld.
Mag ik vragen wat er gebeurd is Silby?
silby schreef:Wat een leuk welkom al!
Het gaat met up's en downs...
Dat Pien er nu is,helpt wel,je moet er weer uit,je kunt je ding weer doen...
en ik geniet ook echt van hem,ben nu al heel wijs met hem
maar Mac en Sil zitten in mijn hart,heb het er ontzettend moeilijk mee,dat zal iets meer tijd nodig hebben om het echt een plekje te kunnen geven...
Ik sta nu dat tijdelijk van Conchita op stal,todat "thuis" de stallen weer opgebouwd zijn...
Gisteren zijn we ontzettend verwent door de mensen van het Haflinger forum.
Ontzettend mooie cadeau's gekregen zoals een prachtige pandora hanger met haar van Sil en Mac er in
verwerkt,twee mega grote foto lijsten met hun erin en een kleinere met een foto van Jana...
Twee bioscoopbonnen en een diner bon.
Van KoudBloed kim was er nog een schilderijtje en van de mevrouw die de sieraden maakt heb
ik ook nog een ring gehad met haar van Sil en Mac er in met een echt diamant
Ik ben er eigenlijk nog steeds van in shock wat er gisteren allemaal is gebeurd,zo lief,zo bijzonder....
eigenlijk onbeschrijfbaar...

Beetje verwarring. Maar mijn merrie was een Marok, en dat is weer een andere hengst hihi.. silby schreef:Yontheke schreef:Ik ken nog helemaal niets van de afstammingen van haflingers, wil me er wel eens in verdiepen. Iemand van jullie bekend met de hengst amarok?
Ik ga gewoon iedereens boktnamen gebruiken anders wordt het effe heel ingewikkeld.
Mag ik vragen wat er gebeurd is Silby?
27 januari hebben we brand op stal gehad waardoor wij 3 paarden verloren zijn...

En succes met je drukke week!
. Dipje is over hoor. Heb goed geslapen
. Ga even kijken of ik vanmiddag even 2 uurtjes eerder naar huis kan. Dan heb ik wat meer tijd om ook nog even gewoon boodschappen te kunnen doen. Daar heb ik de rest van de week geen tijd voor.