Freya schreef:Even wat anders.
Zoals jullie hebben kunnen zien heeft Donna gisteren lekker los gelopen samen met dochter lief.
Na de 10 minuten aan de conditie gewerkt te hebben, voelde ik aan het "slechte" been en tot mijn verbazing voelde ik geen bobbel meer, maar het gehele stukje griffelbeen wat afgebroken is, deze ligt zo dat ik hem goed kan voelen, als je het niet weet voel je hem ook.
Waarop ik vanacht heel raar en eng gedroomd heb, en waarop ik besloten heb om Donna niet meer te trainen, ze gaat wel gewoon het land op en wel los in de bak, maar niet meer aan de conditie werken.
Ik schrok me rot, en de dagen er voor voelde ik gewoon nog een bobbel zitten, dus maakte geen zorgen. Ze zat gisteren ook weer goed onder trapwondjes op haar achterbenen, of de kids hebben mama en tante Donna te grazen genomen of de andere haffiemama heeft ruzie gehad met Donna, maar ja dat is giswerk.
Ik wordt nu beetje gek van me zelf, omdat ik niet weet wat het binnenste botje is gaan doen.
Dat ik morgen maar met de stalveearts ga overleggen om toch niet eerder naar de kliniek terug te gaan voor foto's want in onzekerheid te zitten tot dat Wahida gespeend is schiet ook niet. Ik weet dat het ideale situatie is, maar ik weet het niet meer, wat ik moet doen. help ... waar doe ik goed aan ...
Aan de ene kant moet ze lopen, want ze groeit dicht en aan de andere kant doe ik er nu niet goed aan.
Maar stel dat ze wel geopereerd moet worden, wat dan, dan zit ik met een veulen wat ook verplicht in de box moet blijven.
Sorry voor het lange verhaal ...
toch sterkte meisie
Ik ga nu naar stal toe om me twee dames even flink te knuffelen ...