Nu ga ik lekker mn bedje in, het is alweer veeeeelte laat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ook lekker kroelen en napoetesen enzo. Of ik laat ze even aan de hand grazen of lekker rollen!

Moet echt hw gaan maken & Leren !
Ga dan toch op hyves etc
Freya schreef:ik heb al sinds 13 juni niet meer gereden, wel onder de man zonder zadel gestapt. Maar zadel gaat er voorloppig niet meer op. Ze kan toch niet meer werken met haar been.
Beetje raar uitgelegd, maar hoop dat je het snapt.
Bij Donna ligt de singel echt net achter de voorbenen en daar is het tot op heden nog niet dikker geworden, wel vlak erna.
Mijn vriend vond ankie eerst superleuk, maar nu vind hij haar onvoorspelbaar en gevaarlijk
Ik zou het toch wel leuk vinden als hij later ook af en toe op ankie gaat rijden maar hij zegt dat hij een makker paard wil
Die bucas bigneck is trouwens een hele fijne deken!
Hinke schreef:Nee daar zeker nietHet is niet standaard paardenvoer, dus de meeste fouragewinkels hebben het niet.
levitrol schreef:
Die had ik zelf ook al gevonden. Maar op bokt las ik dat zij alleen in de omgeving van utrecht leveren en je anders per zak 5.5 euro extra betaalt per zak. Dat wordt dus wel heel duur...

)