suusiejj schreef:ooh dlien je bent er nog zien ik
succes morgen zal aan je denken![]()
danku

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:ooh dlien je bent er nog zien ik
succes morgen zal aan je denken![]()
suusiejj schreef:hahaha ach ik denk dat ik voor de liksteen ga
ik ga nu pitten zoals je las morgen een lange dagmaar heb er onwijs zin in
cameratje weer mee na as enzo
![]()
nou slaap lekker en lous gezellie daj dr bent![]()
daaaaag
Monica_86 schreef:ga je nog kerstkaarten maken suus??
lotteluvah schreef:Grappig? Vlgens mij is het zo hilarisch dat je er spontane spastische trekjes van krigjt
TjelleBieb schreef:HAAY!
IK HEB ZE ACHTERNAAM + INLOGNUMMER!
suusiejj schreef:hij liep super net, gaat echt heel goed
en heb sandra gevraagd na martin of nja beter gezegd, ze werd gebeld tijdens les, en dat was blijkbaar dus die martin (man van dressuurpaard) en sandra zei iets van ik ben nu ff aan het les geven bij scholten waar ik ook sta, oja ja klopt met dr haflinger loopt lekker!
dus ze hing op zegt ze dat was martin en hij vertelde wel over dat hij je had gesproken op expo.
dus ik uitleggen zegt ze jah klopt dat is een 4 jarige hengst super dier om te zien en loopt mooi..
ik helemaal oke. zegt ze jah hij wou je houding weten daarom zei ik heel netjes
toen zei ik dat ik bang was dat hij zo'n iemand was die altijd ma wat zei als die gedronken had maar sandra zei nee dat is zeker niet waarken hem al vanaf dat ik 15 ben ofzo echt een super man
toen zei ik dus van dat ik beetje had zitten denken of ik misschien bij hem stage kon lopen en later werken , dat ik daar aan dacht
zei sandra dat zou goed kunnen, onder hem kun je goed werken hij is een aardige man
dus zal mij benieuwen![]()
lotteluvah schreef:Haaj
2 veulens doodVirus op stal allemaal dikke oliebol..
lotteluvah schreef:het is sneu voor die veulens ja maar ik ben bang voor mijn eigen pony..
lotteluvah schreef:Maarja ik weet ook allemaal niet precies wat er is. Ze kregen enorm veel vocht in hun hoofd
Babsie_Flash schreef:vandaag heb ik op Wianda buiten gereden, op de terugweg reed ik in de berm langs de weg. Hier mag je 60 km per uur. Komt er zo'n idioot aanrijden die echt tegen de 100 km per uur ging en niet het gaspedaal even los laten als er een paard in de berm loopt he? Dus ik met Wianda de weg op.. gaat hij gewoon meer naar de andere kant van de weg.. stug gas blijven geven.. dus ik pissig: Wianda echt midden op de weg laten lopen, moest hij wel afremmen. ik met mijn arm op en neer bewegen van afremmen... is die ouwe boos! Wilde bewegingen maken met zijn arm dat ik aan de kant moet... dus ik middelvinger omhoog gestoken (natuurlijk) die vent boos jo! Hij toeteren en door rijden... Echt .. zo'n vent moet de auto niet uit komen, want ik spring van Wianda af, laat haar los en mep hem helemaal in elkaar met mijn zweep![]()
Mensen snappen niet dat een paard ook maar een dier is.. Kl#jo... volgende keer...
lotteluvah schreef:Veel plezier mams!
Lot liep zo heerlijk met dat leenzadel he zo ontspannen heeft ze nog nooit gelopen.
Babsie_Flash schreef:ik ben Pearl Harbour aan het kijken... geweldige film!!
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:ga je nog kerstkaarten maken suus??
snel nog ff antwoorden
nee denk het niet wou het doen maar pa zei al dat word kort dag
helaas volgend jaar beterof ik maak wat verjaardagskaarten lijkt me ook wel leuk dat ik de bokkers uit dit topic een verjaardags kaart toestuur met hun verjaardag
dlientjuh schreef:
Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:
Mooi paard
Naomi_Haffie schreef:en een brief door de deur doen , zou ook niet echt goed zijn ofwel ?
Naomi_Haffie schreef:dat is ook niet persoonlijk inderdaad ; ,
maar ik durf gewoon echt niet, ik ga dan helemaal staan shacken en rood dworden denk ik
en me zusje laat ik t nou een keer niet vragen omdat ik t wil.
Naomi_Haffie schreef:ja want als er iets gebeurt, dan moettie verzekerd zijn toch
Naomi_Haffie schreef:hallo ben weer terug
haffie lag weer in dr stalging even met er kroelen
toen kwam andre. die vroeg of ik ging rijden , dus ben ik maar gaan rijden, hij stal uitgemest kwamtie me les geven. nou zeg ik voelde me net een beginner ! maar wel weer heel veel bij geleerd waar ik aan kan gaan trainen
maar heb t Gvd weer niet gevraagt
Ticcie schreef:Nja gewoon.. Ik reed dus even met Ticcie, ging hem gewoon wat loswerken en stoppen want kan toch nie veel rijden hé.. En had hem ingedraafd enzo en ging naar stap en ging galopperen door van stap naar galop te gaan hé. Ie sprong echt super aan, mooi actief enzo, was echt trots! (Was ongeveer op X dat ik aansprong op de cirkel.) En wanneer ik aan de A kom begint ie ineens te bokken te bokken te bokken NIE TE DOEN! Stelt hij hem nog es stil, maakt hem volledig bol en smijt alles eruit, heb er dan maar mijn benen ingezet, even geschreewd tegen hem en zweep erbij en ja, dan was hij terug vooruit in galop, maar ik zat er echt uitgeput op! Deed zoveel pijn door al die schokken op de vangen..
Maarja, ik bleef zitten..
Ticcie schreef:knabbelgirl schreef:haha vertel xeen
Nja gewoon.. Ik reed dus even met Ticcie, ging hem gewoon wat loswerken en stoppen want kan toch nie veel rijden hé.. En had hem ingedraafd enzo en ging naar stap en ging galopperen door van stap naar galop te gaan hé. Ie sprong echt super aan, mooi actief enzo, was echt trots! (Was ongeveer op X dat ik aansprong op de cirkel.) En wanneer ik aan de A kom begint ie ineens te bokken te bokken te bokken NIE TE DOEN! Stelt hij hem nog es stil, maakt hem volledig bol en smijt alles eruit, heb er dan maar mijn benen ingezet, even geschreewd tegen hem en zweep erbij en ja, dan was hij terug vooruit in galop, maar ik zat er echt uitgeput op! Deed zoveel pijn door al die schokken op de vangen..
Maarja, ik bleef zitten..
suusiejj schreef:Naomi_Haffie schreef:kweet niet waar het is, http://www.manege-gasselte.nl
lijkt wel leuk
ben nogsteeds groot fan van ut fjordenpaard in drenthe plaatsje 1
mja mag ik ni meer heen denk ik, tenzij ik heel lief bel met henk en jose
HAFxGEK schreef:heus suus ben jij 20??ik dacht 16 ofz.
SmeeJ schreef:WHAHAHAHAH hoor dit.
Ivar.. zegt:
jij rookt ook he
Ivar.. zegt:
heb ik gehoord
Esmée - Haftopicj zegt:
Haha nee joh_O-.
Ivar.. zegt:
dat zei jou zus laatst tegen mij
Ivar.. zegt:
ze had jou betrapt
Esmée - Haftopicj zegt: