Ik heb gelukkig wel stangetjes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hilde_q schreef:weet iemand of je ook gewoon kunt polijsten als je geen beugel hebt?

Lous schreef:Hilde_q schreef:weet iemand of je ook gewoon kunt polijsten als je geen beugel hebt?
Niet bij de ortho, dan moet je op zoek gaan naar een GOEDE zaak waar ze zoiets doen. Is niet goedkoop dat kan ik je wel zeggen. Of vraag anders ff bij de tandarts

net als de postbode, die haat ie ook 
? 

hij heeft hele lelijke tanden, rookt zijn hele leven al pijp en sigaar...dus het leek hem (en mijn moeder
) wel een goed idee, nou nooit meer dus
Bedankt iig
) mag je hem over doen? En hoe bevalt het zonder beugel? Is wel even wennen vond ik..
) 
Met als gevolg dat ik nog steeds een spleet heb tussen m’n voortanden (waar ik o.a. een beugel voor kreeg) 
En bijv. met stilstaan moet je echt 100% ontspannen, want als zij nog 1 spiertje voelt dan gaat ze al voor of achteruit. Maar verder ging het wel lekker vond ik.

? 
Hilde_q schreef:trouwens ik weet niet of ik het al had gezegt maar ik was int weekend 3e geworden met springen en met dressuur hadden we 178 punten
Hee Jody ben jij er ook weer?