Oke ja heb er niet gekeken zag het alleen langs komen :p
xelle
Geplaatst: 20-10-11 12:24
Ik ben bezig voor mijn Engelse woordenlijst. Deze moet ik aan het eind van de periode inleveren en het moeten 100 woorden zijn. Weet iemand nog moeilijke Engelse woorden? Alles voor mij is moeilijk want Engels is mijn moeilijkste vak ..
engelse moeilijke woorden mmm, ik kan er nu niet zo eentje bedenken, had ik trouwens al verteld dat ik sinds gisteren een beugel heb.. en het doet *** pijn!
nts19
Geplaatst: 20-10-11 15:20
marlis en horsii , fijn dat jullie een nieuwe plek voor peeps hebben gevonden! hoop dat ze het naar haar zin krijg! maar dat zal vast wel goed komen! roxylovee: nice tentenkamp! ik wou ook maar heb niks nodig! xelle: succes met je woordenlijst misschien even op vertalen.nu kijken en zelf in het nederlands een moeilijk woord verzinnen?
ik ben zo happy! Me fluffy is er ! ze is zoo super lief! Ik had keuze uit een mini mannetje maar vond hem zo klein vergeleken met de rest dus ik was bang dat hij zo bleef en bang dat er wat was.. en met fluffy had ik gelijk een band, ze kwam gelijk huppelend stiekem uit dr hok naar me toe. En kon haar zo oppakken. En het mannetje waar ik eigenlijk voor kwam vond ik niet zo leuk dus deze is het geworden. De vrouw wist niet 100 % zeker of het een meisje was maar ze dacht het wel. Nja laat die man van stal er even naar kijken wie weet het vast wel! En dan gaan we opzoek naar een partner! hier nog een foto dat ze in haar nieuwe hok zit Ga snel huiswerk maken en zo me paardjes voeren!
Ach wat een schatje alieke. Ik heb 2 konijnen maar een valt aan sinds ze een dood nestje heeft gehad (hadden gezegd dat het 2 vrouwtjes waren). De man is nu gecastreerd maar vrouwtje niet zo lief dus komen er eigenlijk nooit uit. Probeer het wel maar als ze gaat grommen en aanvallen houd het op haha. Ook 2 knaafjes die zijn moeilijk om te pakken maar eenmaal op schoot tam en lief.
Vandaag voor het. Eerst insuline geprikt. Op mijn werk bij een bewoner. Ging wel goed
Zo stal is opgezegd en peeps haar ijzers met zool zijn eraf gegaan. Ze had alleen achter ijzers i.v.m. Dat gat in haar hoef dus toen ze eraf waren ging ze heel raar lopen haha. Heel haar achterbenen in de lucht:p was toevallig smid op stal en mocht van stalgenootje geld lenen had natuurlijk net geen geld bij me :p hij vond haar ondanks haar korte hoeven goed op de voeten staan en sterke voeten hebben enkelt met haar achterbenen staat ze in een verkeerde stand(altijd al) waardoor der achterhoeven scheef afslijten. Maar daar is niks aan te doen heeft ze geen last van.
Fijn dat er een smid was die er wat aan kon doen... Blijft ze nu weer op blote voeten?
shilady
Geplaatst: 20-10-11 20:52
Ik hoop dat jade zijn hoeven in goede staat blijven en hij ook ijzerloos kan zijn later.. Maarja je hebt de gezondheid van je paard helaas niet voor het uitzoeken helaas.
Ja peepsie blijft op blote voeten. Ze heeft korte hoeven altijd al gehad maar zijn tot nu toe altijd heel erg sterk
Er is ieman geschept door een trein of er voor gesprongen bij het spoor bij Peeps..... Er zijn alleen nog de benen gevonden zei iemand, iemand met paardenschoenen...
Atlas is ook weer ijzerloos voor deze winter, wordt dus wel weer minder buitenrijden helaas.. Ik ga maar eens slapen denk ik, weet niet wat ik anders moet doen
Getsie Marlis! Dat is wel heel erg naar... Hoop niet dta het een bekende is...
Baileysdream
Geplaatst: 21-10-11 14:47
oh bah, inderdaad hopen dat het geen bekende is marlis!
hier schijnt heerlijk het zonnetje! dus moet nu even wachten tot mams thuis is dan heerlijk naar stal rijden op m'n nieuwe zadel! en hij ligt echt heel mooi en zit echt heeeerlijk! zal wel even vanavond foto's spammen daarna wachten tot de paarden allemaal binnen staan dan kan ik het andere kleine draakje ook nog buiten zetten.
Wanneer vertrekt het veulen naar het natuurgebied?
shilady
Geplaatst: 21-10-11 14:52
Mijn mannetje komt zo weer naar mij toen
Ik zit even grenzeloos verlieft te kijken op gemist is ook een meisje die een paardje heeft. Maar ze gaat emigreren naar tanzania africa dus ze moest afscheid nemen van der paardje. Was wel zielig hoor moest bijna huilen..
Wil jade ook echt voor altijd houden Toen ik wietse verkocht voelde het echt als een verlies net als toen ik mn merrie in liet slapen daarom moest ik ook huilen toen die wegging met de trailer.. Maarja hij heeft het top en daar put ik mn troost uit..