[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:18

Hallotjes :) Hier weer mijn bijlees verhaal :P

K denk dat als je goed en specifiek zoekt je vast wel een geschikt persoon zal vinden Gail..

Peeps weer mooie voeten

Dom ja dat betalen niet wil? Wat voor melding geeft ie dan?

Mmm jammer dat James zo gevoelig in de mond is.. Maar super van je dat je er zo mee bezig bent en naar zijn aanwijzingen luisterd!

:= knal roze hoofdstel?! dat vraagt om een link!! :P De stal zou toch binnenkort vrijgegeven worden??
Ah ik lees al :P

Nou ik vanmiddag naar stal, met me bbp natuurlijk, met de intentie de ruzie van Marena en mij gister goed te maken met een flinke poetsbeurt.. Nou ik heb me doodgelachen toen ik het land in kwam want schijnbaar had mevrouw dat zelf ook al bedacht. Alleen dan in de trant van; 'als ik me nou heeeeeel smerig maak, kan ze extra lang met me bezig' of tewijl, haar voorpluk was veranderd in herfst tak en d'r manen hadden kleurtje fjord.. Goddank had ze nog een deken om die het ook aardig te verdeuren heeft gehad :+

Dus Miss hanglip wordt Miss Piggy
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na een beste poos poetsen (en achter de pup aanrennen die er met me borstels vandoor ging) echt super lekker gereden!! Ze was echt mega braaf!! Totaal tegenover gesteld aan gister!! En de pad zat echt super mega fijn!! Dus na het rijden nog ff foto gemaakt van Miss Piggy met bbp :P

Afbeelding
(en ja, die manen waren wit toen ik haar gister in het land zette...)
Hier kun je ook klein beetje d'r babybuikje zien. had in stal nog foto's gemaakt maar was te donker dus zijn mislukt..

*Edit* Whaha zie ik nu pas!! zie je die witte pluk bij d'r schoft?! die zat dus onder de deken :=

Myour

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:42

Horsii balen dat je hoofdstel kapot is maar stoer dat je een roze hoofdstel gekocht hebt :P
Jeeeeeeetje wat een smeerpoets die Haf van jou _O- stoer dat je op een barebackpad rijdt :j

Wat z'n mond betreft, vind het gewoon zooooo raar.. ga het ook niet te lang afwachten, als de rollentrens hetzelfde resultaat levert dan mag de tandarts direct komen.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 21:59

:P thanks :) Ik vind het echt heeeerlijk rijden! En nu met m'n nieuwe pad helemaal :D

Zou idd ook best kunnen dat ie last heb van z'n tanden.. Hoe oud is James?

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:06

Hij is 8 jaar, het kan dat z'n wolfstandjes er nog in zitten, in december of januari laat ik de tandarts sowieso komen trouwens, ook als ie verder goed reageert op de rollentrens.

Rijd je er eigenlijk ook mee buiten?

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:13

Zou goed kunnen in.. idd ff naar laten kijk kan sowieso geen kwaat.

Marena (van de foto) rijd ik eigenlijk nog altijd met zadel omdat ze nog volop in training staat (vooral wat galop betreft ;) ) maar wou me nieuwe pad natuurlijk ook ff op haar testen.
Arash rijd ik in de bak altijd zonder zadel. Maar buiten kan ie best fris zijn maar met deze pad zou ik het zeker aandurfen :P
Trouwens heb nog wel maf filmpje van aard en mij in actie als je het leuk vind :P rijtechnisch slaat het nergens op maar blijf hem grappig vinden
http://www.youtube.com/watch?v=3lYrkVVl4T8

Normaal rijd ik hem dressuurmatig en doe ik alles zo. (op galop na vanmiddag met marena dus ook) Je voeld je paard gewoon veel beter en andersom ook. Ik vind het heerlijk!! en als ik de galop er goed in heb zitten bij marena, zal ik haar ook zeker veel met pad gaan rijden!

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:34

leuke foto's gezien!
sorry dames ik heb geen zin om bij te lezen.. ben verrot en wil zo naar bed!
even nog wat foto's laten zien van angel die een stalgenootje heeft gemaakt! ben verliefd erop <3

Afbeelding
Zo trots!
Afbeelding

duf zijn met vriendje luck!
Afbeelding

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:38

Jeetje nathalie wat een smeerpoet!
Liekiej wat is er met angel haar manen?

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 23:16

angel heeft zomerexceem ;)

ik ga slapen meiden!:wave:

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 00:18

Zo mijn bijleespost ;)

T lijkt me best een omschakeling van engelse rijden naar een dameszadel! Maar idd wel een hele leuke uitdaging! Moet je wel een keer foto's van plaatsen hoor Farahtjuh!!
Haha mij te vriend houden Nathalie, je kunt mij dan bellen met vragen over zorgtoeslag, kindgebondenbudget en huurtoeslag.. Ik moet de mensen die bellen te vriend houden denk ik :P
Oeg Equitana is leuk! Ben ik ook een keer geweest!! Wat groot was dat zeg! Wil dr ooit nog wel x weer heen, maar dan wel met een volle portomonnee! Haha..
T lijkt mij ook wel moeilijk om een eventuele verzorger te moeten zeggen dat ze iets niet goed doet/niet bevalt/niet weer hoeft te komen.. Ben zelf ook altijd de verzorgster geweest, maar gelukkig nooit klachten ;) Wel een goed leermoment om assertief te zijn, haha.. Die proeftijd van Nathalie is idd wel een goed idee!
Heb je het goed kunnen maken met Marena vandaag Nathalie? Wel balen als ze zo'n dagje hebben, sluit je het eigenlijk met een rotgevoel af..
Haha farahtjuh weer op haar roze wolken! Mooi houden zo!!
Peeps weer mooie hoefjes! Katja moet ook weer... Morgen maar eens achteraan bellen..
Myour, dat topic had ik idd ook gelezen! Balen dat het met rijden niet wou lukken! Hopelijk is het rolletjesbit DE oplossing voor jullie!
Katja gooit altijd haar tong over het bit met het hoofdstel aan doen, voor ik de spareriem vast doe duw ik m er weer onder en dan gaat het redelijk.. Morgen maar eens een enkelgebroken bitje proberen, misschien werkt dat voor haar beter.. Heb al advies aan verschillende mensen gevraagd, maar dan komt het neer op of neusriem hoger en flink aansnoeren of het bit hoger hangen en beide methodes houd ik niet van..
Whaha barbie peeps, ben errug benieuwd naar de foto's!!
Die Marena, dat was echt een miss piggy ja! Heel fijn dat jullie het vandaag weer goed hebben kunnen maken!
Ohh mooie foto's Liekjje!

Iedereen bedankt die wil gaan duimen draaien morgen *\o/* om half 12 voor de kijker en om 4 uur voor mn intake :P
Bak is eindelijk weer goed te doen, vandaag lekker gelongeerd met de pessoa en morgen eindelijk weer rijden :)) Ben benieuwd of ze dr weer zin in heeft :D

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 09:46

leuk filmpje & leuke foto's !
angel der vriendje lucky ken ik nog wel ! :j hihi leuk paardje is dat !

succes vandaag susasuus :D

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 18:09

Jeetje wat rustig hier... :z

Nou dames als jullie geduimd hebben, bedankt!!
We hebben een bod gehad en geaccepteerd *\o/* :)) :D *D *\o/* :j
Als het goed gaat allemaal en die mensen de financien rondkrijgen, is t huis over 3 maand niet meer van ons.. :n *\o/*

Intake voor de blastingdienst ging ook goed, moet nu voor dinsdagmiddag een callcentertest doen en dan dinsdag telefonisch een rollenspel.. Als ik dan door ben, in december beginnen met opleiding van 4 weken en als ik daardoor kom, heb ik eindelijk weer werk ;)

Katja vanmiddag heerlijk gereden :)) na toch een tijdje niet onder het zadel te zijn geweest, deed ze weer super haar best, dus ik vandaag een roze Katja wolk <3 zelfs toen ze schrok van een paar spelende kindjes in de bosjes rende ze alleen een paar passen wat harder en t was weer over :D

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:57

Wauw Marena is écht een smeerlap hahaha!
Knap dat je dat nog zo schoon hebt gekregen! :P
Leuke foto's van Angel zeg!

Marko heeft vandaag gevoetbald, iets wat ie heeeel leuk vind. Hij kan wel een half uur rondtuffen met zijn bal door de bak :') (let niet op de vieze vlek op pony) :

Afbeelding

Afbeelding

En nog eentje met vriendinnetje Suus:
Afbeelding

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 21:17

Balen dat Angel zomereczeem heeft, leuke foto's!
Suus goede dag voor jou dus super!!
Leuke foto's Candace.

Morgen gaat iemand even in James' mondje kijken, m'n zadel kon helaas niet aangepast worden om 'm passend te maken op James, hij heeft Massimo boommaat 40 nodig :o

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 21:29

zondag doe ik weer mee aan de wintercompetitie in leusden
met bianca L2 officeel
en honola B onderling
honola is nu van iemand anders maar ik rij de wedstrijd er mee omdat hun nog niet echt ervaring hebben :P

heb er wel zin in
dus morgen lekker allemaal wassen :P

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 21:31

Kijk super zeg Naomimak jij bent goed bezig he met je wedstrijden? :)

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 22:00

Succes overmorgen Naomimak :)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 22:09

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 23:12

roxylovee: ken jij lucky? :D ik vind lucky zo leuk! :P
candace: leuke foto's zeg :D
myour: agh ik ben er nu wel aan gewend.. elke keer zo trots dat ik weer manen had.. maar dan 1x deken af en ze waren er bijna af.
dus hou ze nu gewoon kort en dan in model ;)
naomimak: succes op wedstrijd! ik ga morgen na een lange tijd weer mee! en ga ook naar mn oude manege waar ik heb leren paardrijden dus dat is helemaal gaaf!

nou vandaag angel weer laten spelen met haar vriendje! Stalgenootje heeft ze even opgejaagd en angel had het al gauw door dat het tijd was om gek te doen en dus te race! hop strak door de bocht.. ooh daar is ze zooo goed in!
en echt niemand kan zeggen dat mijn haflinger sloom of lui is.. jeetje wat ging zij snel door die bak heen :P
daarna heb ik lopend de paardjes uitgestapt angel was een beetje nat :P
ga nu slapen morgen met vriendin mee! weer lezen.. en dus naar mijn oude manege! errug leuk! even bij alle paardjes kijken!

en in de middag angel rijden denk ik! als ik erop kom .. ooh was drama erop stappen! maargoed was erop gekomen! moet even wennen! :P fijne avond en weltrusten:wave:

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 09:46

goedemorgen :wave:

pfoe wat was het zwaar vanochtend!
ga zo aankleden en naar wedstrijd. pfoe ben nog steeds moe. vanavond maar weer vroeg naar bed! :P
vanmiddag angel rijden of lekker buiten wandelen.. moet even kyken :P

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 09:52

Ik zo aankleden enzo en moet om elf uur bij het zwembad zijn want me nichtje moet afzwemmen voor der A-diploma. Der moeder mag vandaag uit eht ziekenhuis naar huis maar komt dus niet kijken want is nog te zwak en omdat wij haar lievelings nichten zijn wou me nichtje dus dat wij komen kijken :P
Daarna konijnen verschonen, omkleden en naar peeepsiee! F kijken wat ik ga doen met der.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 11:09

Peeps van de week op 200 dagen dracht(nu 204)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
1.5 jarig tuigervriendje
Afbeelding
Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 14:03

James naar de tandarts lees ik, leuke foto's van angel voorbij zien komen, en een vieze marena en met een nieuw pad. Intake goed gegaan, super. Zo alles weer gehad.

Leuke foto's van ons dikbil peeps.

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 14:24

leuk hoofdstel & halster meiden !
en lekker buikie van peeps haha

ik gaat naar cup & daarna bij iemand slapen dus misschien tot vanavond en anders lees ik morgen alles bij :wave:

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 15:05

Straks ff bijlezen, maarrrrr...

*\o/* ons tegenbod is vanmorgen geaccepteerd, dus huis verkocht *\o/*

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 16:08

Leuk hoor susasuus gefeliciteert met jullie nieuwe huis!