K denk dat als je goed en specifiek zoekt je vast wel een geschikt persoon zal vinden Gail..
Peeps weer mooie voeten
Dom ja dat betalen niet wil? Wat voor melding geeft ie dan?
Mmm jammer dat James zo gevoelig in de mond is.. Maar super van je dat je er zo mee bezig bent en naar zijn aanwijzingen luisterd!

Ah ik lees al

Nou ik vanmiddag naar stal, met me bbp natuurlijk, met de intentie de ruzie van Marena en mij gister goed te maken met een flinke poetsbeurt.. Nou ik heb me doodgelachen toen ik het land in kwam want schijnbaar had mevrouw dat zelf ook al bedacht. Alleen dan in de trant van; 'als ik me nou heeeeeel smerig maak, kan ze extra lang met me bezig' of tewijl, haar voorpluk was veranderd in herfst tak en d'r manen hadden kleurtje fjord.. Goddank had ze nog een deken om die het ook aardig te verdeuren heeft gehad

Dus Miss hanglip wordt Miss Piggy

Na een beste poos poetsen (en achter de pup aanrennen die er met me borstels vandoor ging) echt super lekker gereden!! Ze was echt mega braaf!! Totaal tegenover gesteld aan gister!! En de pad zat echt super mega fijn!! Dus na het rijden nog ff foto gemaakt van Miss Piggy met bbp

(en ja, die manen waren wit toen ik haar gister in het land zette...)
Hier kun je ook klein beetje d'r babybuikje zien. had in stal nog foto's gemaakt maar was te donker dus zijn mislukt..
*Edit* Whaha zie ik nu pas!! zie je die witte pluk bij d'r schoft?! die zat dus onder de deken