Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Peelie schreef:Jolanda rijden kon je het niet echt noemen... we zijn een stukje naar buiten gegaan. Veulen aan het touw ik op Mara. Iemand anders hield Nash voor me vast hoor.
Wat vinden jullie van brandmerken?
muppetmayo schreef:Groot gelijk Nathalie dat je er een meisje bij neemt. Ze is leuk zeg
Freya ze groeit als kool zeg! Wat leuk! Vind je fretjes ook erg leuk hihi.
Hinke tuurlijk mag je op Daims rijden! Hij is braaf zat hihi.
muppetmayo schreef:Ik ben nog niet echt bezig geweest meer met hem *schaam*
Ik ben zo druk bezig met de stal enzo, dat ik gewoon niet de rust heb om verder te gaan. Die onrust voelt hij ook natuurlijk.
Als het goed is gaan we volgende keer ook los, dus wil gewoon even zelf rustig zijn, en dan komt alles goed
muppetmayo schreef:Hij lijkt me wel fijnGeen 1 groot stuk zegmaar, maar kleinere blokjes
Wel een aardig prijsje! Jeetje mina!
muppetmayo schreef:Nou ik ben er nog niet helemaal uit. BEn 2 dagen op staljacht geweest.
Ik ga nu even een nachtje erover slapen. Dat ik of van stal verhuis, of een shet erbij, want onderling is er zo veel gedoe. Er kan geen ander paardje bij hem. Dus alleen een eigen maatje, of verhuizen. Dat ben ik nu even aan het overdenken zegmaar.
Die shet van Joopiexx vond ik wel errug leuk
muppetmayo schreef:Daims is allemans vriendje. Die is ookal een keer in de mini box bij een welsh gekropen en hij wilde niet meer wegIk voorzie dus niet heel veel problemen. Het is ook alleen maar voor s nachts in de winter.
In stalprijs ben ik wel wat meer kwijt. Maar bij een andere stal ben ik dat dus ook.
Heb het even op het moment niet zo naar mn zin op stal. Maar de lokatie is echt ideaal voor mij. Plus dat ik met 2 paardjes op een apart stukje niks meer met de rest te maken heb... Kom ze toch bijna nooit tegen
macholoverr schreef:melody93 , ha ha teminste iemand =D
Ik hoor net dat waar mijn shetlander stond/staat... Dat hij zand koliek heeft gehad ... Dus nu moest hij eigenlijk vandaag weg waar hij nu staat maar ik kon niks vinden ... En ze wauw de rekening naar mij sturen... Maar ik heb hem gratis aan hun uit geleent & hun rijden dr ook op enso... Is dit dn eerlijk? Ik hoop dat ik nu is een goed en blijvent plekje voor hem kan vinden!
monique1983 schreef:laulapaula schreef:bij ons op de boerderie laten heel veel mensen van alles rondslingeren. Zo kom je nog es aan spullenahah nee hoor, gooi het meestal op 1 hoop. zoeken ze zelf maar uit van wie wat is!
@monique: hoe zit het nou met je haflingerhengst?? ga je 'm nog kopen of ben je er nog niet uit?
heej
hij staat al bijna 2 weken bij mij op het land
had hem gekocht de 22ste
nu beetje zijn spullen bij elkaar kopen
plientjedres schreef:hoi heb niet alles weer bij gelezen hoor, jullie gaan zooooooooooo hard!
maar wou jullie ff jaloers maken, ben lekker van het weekend met indy naar stroe(veluwe) geweest!
echt super heerlijk gereden!
zo dat wou ik ff kwijt.
ik gebruik ook bremse brem, vind hem super.
eerst had ik altijd zwarte vliegenspray, weet de naam ff niet meer.
maar op een zwart paard kan dat wel, maar op een vosje?
je krijgt dan wel een leuke appaloosa!
hi hi