[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:41

melody93 , ha ha teminste iemand =D

Ik hoor net dat waar mijn shetlander stond/staat... Dat hij zand koliek heeft gehad ... Dus nu moest hij eigenlijk vandaag weg waar hij nu staat maar ik kon niks vinden ... En ze wauw de rekening naar mij sturen... Maar ik heb hem gratis aan hun uit geleent & hun rijden dr ook op enso... Is dit dn eerlijk? Ik hoop dat ik nu is een goed en blijvent plekje voor hem kan vinden!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:55

Peelie schreef:
Jolanda rijden kon je het niet echt noemen... we zijn een stukje naar buiten gegaan. Veulen aan het touw ik op Mara. Iemand anders hield Nash voor me vast hoor.

Wat vinden jullie van brandmerken?

Sommigen zeggen dat het niet pijnlijk is voor paarden, maar dat geloof ik niet helemaal, kijk maar http://www.youtube.com/watch?v=XqZ4UUDoZGs
:+
Maar goed, die pijn is natuurlijk maar van korte duur.

freya, lastig. Hoelang moet donna daar blijven als ze geopereerd wordt= Ik zou het het liefst zo snel mogelijk willen weten, persoonlijk.

"joopie± omg op het kermisterrein met werner= dat ga ik niet eens proberen met ankie. Het gaat dus al beter met rijden=

Mijn toetsenbord doet raar! Mn vraagtekens zijn = geworden. Dat krijg je dus als je kat 10 minuten op alle toetsen van je toetsenbord gaat staan..

Ik wil morgen met ankie naar de verenigingsbak en ik maak me nu al zorgen! We moeten over een ongelofelijke rotweg waar ze allemaal als apen rijden, en overdag komen daar ook vrachtwagens en dergelijke langs. Maar ik moet er toch overheen, ik ga me niet aanmelden bij die vereniging als ik niet eerst eens naar de bak ben gereden.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:58

muppetmayo schreef:
Groot gelijk Nathalie dat je er een meisje bij neemt. Ze is leuk zeg :D

Freya ze groeit als kool zeg! Wat leuk! Vind je fretjes ook erg leuk hihi.

Hinke tuurlijk mag je op Daims rijden! Hij is braaf zat hihi.

Ja dat zei ik van ankie ook, toen ik er 12 keer ofzo op gereden had. En toen ging Vriend erop, en daar reageerde ze nogal , ehm heftig op, ze sprong bokkend weg. Haflingers zijn behoorlijk eenkennig, denk je niet dat daims mij eraf gaat bokken omdat hij alleen jou gewend is=

Hoe dan ook, lijkt me leuk om eens langs te komen hoor!

"madeira± leuk setje, geel zou ik niet meteen uitgekozen hebben, maar het staat heel leuk op haflingers.

Okee nu ga ik eerst iets aan mijn toetsenbord doen want dit is onwijs irritant..

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:01

Hinke alt + shift indrukken tegelijk ;)

En we merken het snel genoeg toch of je vliegles krijgt ;) Tot nu toe is hij een allemans vriend!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:05

test? Je bent geniaal!

Ja dat is waar, maar ik heb een hekel aan vallen :+ Ben je al weer bezig geweest met daims?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:13

Ik ben nog niet echt bezig geweest meer met hem *schaam*
Ik ben zo druk bezig met de stal enzo, dat ik gewoon niet de rust heb om verder te gaan. Die onrust voelt hij ook natuurlijk.

Als het goed is gaan we volgende keer ook los, dus wil gewoon even zelf rustig zijn, en dan komt alles goed ;)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:14

Ik wil deze bodyprotector: Afbeelding

Hij kost maar 200 euro 8)7 Wat vinden jullie van die?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:15

Hij lijkt me wel fijn :) Geen 1 groot stuk zegmaar, maar kleinere blokjes :)
Wel een aardig prijsje! Jeetje mina!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:16

muppetmayo schreef:
Ik ben nog niet echt bezig geweest meer met hem *schaam*
Ik ben zo druk bezig met de stal enzo, dat ik gewoon niet de rust heb om verder te gaan. Die onrust voelt hij ook natuurlijk.

Als het goed is gaan we volgende keer ook los, dus wil gewoon even zelf rustig zijn, en dan komt alles goed ;)

Nou je hoeft je er niet voor te schamen hoor ;) Ik heb het in juni af en toe ook zo druk met studie ed dat ik dan 2 weken niet op ankie reed.

Hoe zit het nu, moet je een nieuw paardje erbij kopen :D als weidemaatje voor daims, of heb je iemand die bij hem in de wei kan staan?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:18

Nou ik ben er nog niet helemaal uit. BEn 2 dagen op staljacht geweest.
Ik ga nu even een nachtje erover slapen. Dat ik of van stal verhuis, of een shet erbij, want onderling is er zo veel gedoe. Er kan geen ander paardje bij hem. Dus alleen een eigen maatje, of verhuizen. Dat ben ik nu even aan het overdenken zegmaar.
Die shet van Joopiexx vond ik wel errug leuk :)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:18

muppetmayo schreef:
Hij lijkt me wel fijn :) Geen 1 groot stuk zegmaar, maar kleinere blokjes :)
Wel een aardig prijsje! Jeetje mina!

Idd die prijs is belachelijk. Ik kan deze kopen, maar dan moet ik wel ff wachten tot ik zoveel geld heb :P of ik kan een goedkopere nu 2dehands kopen. Het liefst wil ik toch ff wachten en dan die racesafe kopen, want dan heb ik meteen iets goeds. Zo'n bodyprotector gaat toch jaren mee dus vind het wel een goede investering.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:23

muppetmayo schreef:
Nou ik ben er nog niet helemaal uit. BEn 2 dagen op staljacht geweest.
Ik ga nu even een nachtje erover slapen. Dat ik of van stal verhuis, of een shet erbij, want onderling is er zo veel gedoe. Er kan geen ander paardje bij hem. Dus alleen een eigen maatje, of verhuizen. Dat ben ik nu even aan het overdenken zegmaar.
Die shet van Joopiexx vond ik wel errug leuk :)

Als het in je stalprijs niet uitmaakt als je er een shet bij neemt, zou ik dat zelf zeker als optie overwegen. Ik weet hoe schaars leuke stallen zijn waar je paard en jijzelf het naar jullie zin hebben, ben zelf ook behoorlijk vaak verhuisd. Maar past het echt in 1 box? Als ik een shetlander bij ankie in de box zou zetten ook al zou het een box van 4 bij 4 zijn, zou die shet het heel zwaar te verduren krijgen, zeker als ze eten krijgen :D Denk niet dat er nog veel van die shet over zou blijven :o

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:26

Daims is allemans vriendje. Die is ookal een keer in de mini box bij een welsh gekropen en hij wilde niet meer weg :P Ik voorzie dus niet heel veel problemen. Het is ook alleen maar voor s nachts in de winter.

In stalprijs ben ik wel wat meer kwijt. Maar bij een andere stal ben ik dat dus ook.
Heb het even op het moment niet zo naar mn zin op stal. Maar de lokatie is echt ideaal voor mij. Plus dat ik met 2 paardjes op een apart stukje niks meer met de rest te maken heb... Kom ze toch bijna nooit tegen ;)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:26

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:28

Ahhh gos die 1e, arm peerd!

Die laatste, iedereen staat erbij en kijkt ernaar :+

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:31

muppetmayo schreef:
Daims is allemans vriendje. Die is ookal een keer in de mini box bij een welsh gekropen en hij wilde niet meer weg :P Ik voorzie dus niet heel veel problemen. Het is ook alleen maar voor s nachts in de winter.

In stalprijs ben ik wel wat meer kwijt. Maar bij een andere stal ben ik dat dus ook.
Heb het even op het moment niet zo naar mn zin op stal. Maar de lokatie is echt ideaal voor mij. Plus dat ik met 2 paardjes op een apart stukje niks meer met de rest te maken heb... Kom ze toch bijna nooit tegen ;)

Tsjah maar het is toch ook wel leuk als je met de mensen op stal op kunt schieten. Zodat je eens een buitenrit ofzo met ze kan maken als daims beleerd is. In je eentje is ook maar zo alleen ;)
Maar het is idd verstandig om eerst goed na te denken wat je wil, voordat je weg gaat. Van stal verhuizen is niet zomaar iets.

Ik ga naar bed, morgen met Ankie in haar eentje naar de bak toe :D . Duimen julie voor mij?

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:32

muppetmayo schreef:
Ahhh gos die 1e, arm peerd!

Die laatste, iedereen staat erbij en kijkt ernaar :+

Idd, domme man!

Ik ga naar bed :Z welterusten.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:34

Slaap lekker! Ik duim voor je maar is vast niet nodig ;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 23:37

dat eerste filmpje is geen eens terein voor een paard...

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 00:59

Peelie schreef:
nieuw paard?

Nee, helaas _O-
Was even voor Paulien in die quote :D

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 01:06

macholoverr schreef:
melody93 , ha ha teminste iemand =D

Ik hoor net dat waar mijn shetlander stond/staat... Dat hij zand koliek heeft gehad ... Dus nu moest hij eigenlijk vandaag weg waar hij nu staat maar ik kon niks vinden ... En ze wauw de rekening naar mij sturen... Maar ik heb hem gratis aan hun uit geleent & hun rijden dr ook op enso... Is dit dn eerlijk? Ik hoop dat ik nu is een goed en blijvent plekje voor hem kan vinden!

Haha :D

Tja, ik weet niet wat voor afspraken daarover gemaakt zijn met het uitlenen van je pony, maar het lijkt me wel zo eerlijk dat er iets tegenover staat vanuit hun opzicht, dus dan zouden ze die dierenartskosten best kunnen betalen toch?
Bovendien is dat helemaal niet zo duur geloof ik... Komt sowieso niet boven de 70 uit!

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 01:09

@ Hinke; heb die body weleens zien hangen in de winkel, maar vind hem eeeeeeeeeeeeeeeecht niet mooi! :n
alhoewel hij me wel erg lekker lijkt zitten :D

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 07:24

Mooi maakt voor een BP toch niet uit? ;)

Macholover hoe zit dat nou precies met het uitlenen van je paardje?

laulapaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 07:24

monique1983 schreef:
laulapaula schreef:
bij ons op de boerderie laten heel veel mensen van alles rondslingeren. Zo kom je nog es aan spullen :P ahah nee hoor, gooi het meestal op 1 hoop. zoeken ze zelf maar uit van wie wat is!
@monique: hoe zit het nou met je haflingerhengst?? ga je 'm nog kopen of ben je er nog niet uit?

heej

hij staat al bijna 2 weken bij mij op het land ;)
had hem gekocht de 22ste
nu beetje zijn spullen bij elkaar kopen

Wat goed :) gefeliciteerd!!! Dat bericht moet ik dan gemist hebben toen ik geen computer tot mij beschikking had.. En hoe bevalt het allemaal?? Gaat alles goed?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 08:34

plientjedres schreef:
hoi heb niet alles weer bij gelezen hoor, jullie gaan zooooooooooo hard!
maar wou jullie ff jaloers maken, ben lekker van het weekend met indy naar stroe(veluwe) geweest!
echt super heerlijk gereden!
zo dat wou ik ff kwijt.

ik gebruik ook bremse brem, vind hem super.
eerst had ik altijd zwarte vliegenspray, weet de naam ff niet meer.
maar op een zwart paard kan dat wel, maar op een vosje?
je krijgt dan wel een leuke appaloosa!
hi hi

bedankt voor je reactie
enne waar op de veluwe ben je geweest het is daar grooooooot