Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:wist je dat........... het halve haftoppic eraan zit te denken de schaar in de manen van hun haf te zetten
Jotee schreef:Heeft 1 van jullie hier ervarin gmet chaps?
Ik heb gister voor het eerst met m'n nieuwe chaps en jodpuhrs gereden. Maar dat reed nogal vreemd/raar. Ik neem aan dat dat in de loop van tijd wel anders word?!
Ik heb gister voor het eerst met m'n nieuwe chaps en jodpuhrs gereden. Maar dat reed nogal vreemd/raar. Ik neem aan dat dat in de loop van tijd wel anders word?!
Naomi_Haffie schreef:laten jullie wel eens een fotoshoot doen ?
wil graag een keer Mooie foto's van haffie in plaats van die prut van mij ,
Naomi_Haffie schreef:laten jullie wel eens een fotoshoot doen ?
wil graag een keer Mooie foto's van haffie in plaats van die prut van mij ,
caroltje16 schreef:ja maar ik had daarvoor ook een verzorgpaard, en ik was allang van plan om wedstrijden te gaan rijden, maar eerst een paardje vinden die ja werkwillig was, en waar mee wedstrijden mocht gereden worden,
Maar het is ook zo, dat er eerst altijd alleen maar beginners op hebben gezeten,en ja nu komt er ineens iemand op die iets meer gevordert is zeg maar ze pakt alles wel vrij snel op , vindt ik
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:laten jullie wel eens een fotoshoot doen ?
wil graag een keer Mooie foto's van haffie in plaats van die prut van mij ,door vietje!
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:laten jullie wel eens een fotoshoot doen ?
wil graag een keer Mooie foto's van haffie in plaats van die prut van mij ,door vietje!
Naomi_Haffie schreef:maar het is hier nooit in de buurt
chaps rijden heerlijk veel fijner dan laarzen,
maar ben eten
Hilde_q schreef:hilde doet wss mee aan Laurens van Lieren