Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suikermeisje schreef:Ooit een dierenarts erbij gehad die ook dry needling deed. Masseren schijnt geen effect te hebben op paarden omdat de huid te dik is. Zelfs bij mensen zeggen ze dat het achterhaald is. (Het is wel prettig maar heeft geen positieve effecten).
Peelie schreef:De kussens van een nieuw zadel zakken ook in en moeten dan gewoon opgevuld worden. Is dat al gebeurd voordat je met allerlij foefjes het probleem gaat proberen te verhelpen terwijl de oplossing misschien heel makkelijk is
plutolover schreef:Heb net een dekje gekocht van back on track. Daar zit soort weltex spul in wat lichaamtemp omzet in infrarood ofzo. Hoor er hele goede verhalen over. Dus maar eens proberen.
.
punk143 schreef:plutolover schreef:Heb net een dekje gekocht van back on track. Daar zit soort weltex spul in wat lichaamtemp omzet in infrarood ofzo. Hoor er hele goede verhalen over. Dus maar eens proberen.
.
Ik heb ook een back on track, deze :
[ [url=m/jvrbhA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rete duur, maar merk bij mijn beide paarden eigenlijk geen verschil met andere dekjes...
silby schreef:Ik heb het ook niet over lief vragen en afwachten hoor, dan kun je idd wachten tot je een ons weegt maar duidelijk en consequent zijn en op tijd belonen was voor ons de oplossing.
Zo heeft ieder zijn manieren om iets gedaan te krijgen![]()
Op wedstrijd terrein wordt ik er soms misselijk van hoe ze die beestjes de trailer in rammen...
Amino loopt er zelf in dat is helemaal makelijk...
Loop naar de klep, gooi touwtje over zijn hals en hij wandeld er zelf in![]()
Net terug van wedstrijd, mocht 2 winstpunten mee naar huis nemen daar zet de teller alweer op M1+5
Ben benieuwd hoe Afke heeft gereden!