Ja klopt heb ook les van braun mis hem erg en farah ook.
Als de dvd van de afgelopen keuring is dan is het fanny,
Farah is vorig jaar nog mee geweest maar dit jaar niet

Foto's heb ik wel zal effe kijken morgen,
Nou slaaplkkr allemaal en tot morgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ging hij er dus uit. 1 van de meiden op stal heeft menles van Alex ergens in de buurt en heeft hem dus geregeld voor nu. maar het is geloof ik wel de bedoeling dat zodra het weer kan Braun weer komt lesgeven.

wij hebben ook een andere voor zijn lessen een mevrouw uit duitsland , het is een leuke vervanging maar geef mij braun maar 

maar hij heeft voot het eerst gesprongen, 50 cm, de heuze man
hihi, hij vond het mooier om als een wilde arabier, woest galloperend door de bak heen te gaan
maf beest. 
kun je altijd leuke plaatjes schieten
farahtjuh schreef:dus matador word straks een internationaal spring paardje
leuk hoor deed ik ook altijd farah en fanny samen en fanny ging meestal als een monter rond galoperen of met zen twee over de hinderniskun je altijd leuke plaatjes schieten
Mara hebben we uiteindelijk 1,40 laten springen 
?
leuk man! Maar echt, gauw eens foto's van hem helemaal plaatsen hoor!! ben erg benieuwd naar de rest van z'n lijfie 
dat ding zit echt godelijk!! het is net een zadel maar dan zonder beugels en je voelt je paard super goed
Het ding is zijn geld dubbel en dwars waard!!

wel mooie dekens trouwens! Gaat trouwens ook snel 200 dagen alweer, wanneer is ze eigenlijk uitgerekend?
je paard is idd errug opgeknapt!