Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:wist je dat........... het halve haftoppic eraan zit te denken de schaar in de manen van hun haf te zetten
xLariss schreef:Monica_86 schreef:wist je dat........... het halve haftoppic eraan zit te denken de schaar in de manen van hun haf te zetten
Behalve Moon?
caroltje16 schreef:ja maar ik had daarvoor ook een verzorgpaard, en ik was allang van plan om wedstrijden te gaan rijden, maar eerst een paardje vinden die ja werkwillig was, en waar mee wedstrijden mocht gereden worden,
Maar het is ook zo, dat er eerst altijd alleen maar beginners op hebben gezeten,en ja nu komt er ineens iemand op die iets meer gevordert is zeg maar ze pakt alles wel vrij snel op , vindt ik
Monica_86 schreef:xLariss schreef:
Behalve Moon?
hahaha jah... ik NOOIT!!
xLariss schreef:Monica_86 schreef:wist je dat........... het halve haftoppic eraan zit te denken de schaar in de manen van hun haf te zetten
Behalve Moon?
Roma_4ever schreef:caroltje16 schreef:ja maar ik had daarvoor ook een verzorgpaard, en ik was allang van plan om wedstrijden te gaan rijden, maar eerst een paardje vinden die ja werkwillig was, en waar mee wedstrijden mocht gereden worden,
Maar het is ook zo, dat er eerst altijd alleen maar beginners op hebben gezeten,en ja nu komt er ineens iemand op die iets meer gevordert is zeg maar ze pakt alles wel vrij snel op , vindt ik
ik ben nu meer dan een jaar met mijn hafje bezig en nog twijfel ik hoor ik ga dan nu af en toe met haar op wedstrijd en veder neem ik mijn bijrijd hafjes mee![]()
Maar ik bedoel meer dat als mijn pony zo zou lopen ik nog niet eens aan wedstrijden zou denken![]()
en sorry als ik nog al bot overkom maar in dat soort dingen heb een gewoon een hele eigen mening
knabbelgirl schreef:ik geef yvanka wel gelijk: ik zou er ook echt niet aan durven te denken, niet om jou af te kraken maar het is wel zo
knabbelgirl schreef:![]()
ja sorry hoor maar ga echt niet zeggen dat ik het ergens mee ens ben als ik dat niet ben
alleen wat minder jammer dat er nu niet op gereageerd wordt door de betreffende persoon
lotteluvah schreef:Emma wat hou ik toch van jou![]()