Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bijna 5 jaar en ze loopt er toch maar stoer tussen de grote paarden! janouk schreef:Probeer ik Klasien langzaam te overtuigen met kleine knopsporen, kom jij weer aan met grotere sporen. Zo kan ik Klasien nooit overtuigen![]()

iets strenger durven zijn in de galop (ze gaat dan wel is ineens heel hard achter paarden aan) en uiteindelijk heerlijk gegaloppeerd en ze zakte ook gelijk weer netjes. Super pony
nu nog wat meer zelfvertrouwen dat ik niet gelijk te hard ben als ik een keer duidelijk zeg dat ik iets niet wil, haha
om kwart voor 10 moesten we weg maar de verlichting moest nog worden aangesloten.. Dus vanmorgen vroeg trailer snel naar de buren in de schuur (loonbedrijf) is het teminste droog en aan de slag nou om 09:20 waren we klaar en gelukkig was alles gelijk goed
Klets gezellig mee, haha. Leuk dat je zoveel haflingers mag rijden en een vriend hebt die het ook leuk vindt! Kan de mijne nog wat van leren..
. Hij ging zowaar uit zichzelf wat zakken en was nog fijn voorwaarts ook. Mijn verzorgstertje heeft ook nog even gereden. Zag toen ook nog heel fijn achterbeen werk. Kortom ik ben gelijk naar de ruitersportzaak gereden om zelf een pessoa aan te schaffen en omdat ik het niet kon laten heb ik nog een dekje en sokken uit de nieuwe HH collectie meegomen haha.
mbt de zadel zoek tocht
heb je ook nog wat leuks terug kunnen lezen op je protecol?
) 

ben wel benieuwd naar rij foto's