Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
laulapaula schreef:bij ons op de boerderie laten heel veel mensen van alles rondslingeren. Zo kom je nog es aan spullenahah nee hoor, gooi het meestal op 1 hoop. zoeken ze zelf maar uit van wie wat is!
@monique: hoe zit het nou met je haflingerhengst?? ga je 'm nog kopen of ben je er nog niet uit?
Gothic_TeZZy schreef:uhu.. snelste tijd is nu maarliefst 18 seconden xD
Maar waar ik me het meest aan irriteer is dat ze dan de week erna gewaarschuwd worden en dan wordt alles uitgelegd, zeggen ze dat ze het snappen en vervolgens blijven ze het fout doen. xD
Madeira_ schreef:@MM, dat klopt hihivanmiddag foto’s
zou wel laten zien als jullie dat leuk vinden
@Kallipooh, dankjewel![]()
@ThornForest, ach af en toe flink shoppen is goed voor je zeg ik altijdbehalve voor je portemonnee dan.. maar ach
moet af en toe kunnen toch
hopelijk slaag jij ook goed
@Naomi, haha ik ga zo er op als het kan enzoLied is leuk!!
Peelie schreef:Ik persoonlijk vind het echt een heel leuke set en ik ben ook echt benieuwd hoe de kleurtjes staan op je bolle.
Maar ik ben er van overtuigt dat het echt leuk staat
Huh? Bolle?![]()
@Nathalie, hopelijk lukt hetleuk als je caaf een leuk vriendinnetje erbij krijgt
![]()
@Melody, Stuart zegt me wel iets… en Danielle (als we het over dezelfde hebben; meisje dat net haar pony heeft verkocht?) ken ik welzit bij mij op school
@Freya, leuke foto’s! Vind Donna er goed uit zien en veullie ook! So sweet
@Hinke, idd.. ben benieuwd of het door gaat.. hopelijk wel.. Gail zat op Madeira, ik liep er naast, ging door mijn knie (gelukkig niet hard, want kan soms mijn tranen dan amper bedwingen haha) en ze dacht nog ‘’wat ben JIJ nou aan het doen” hahahamaar goed, ik hoop het wel..
Niemand wilt Madeira in het live zien hahahaik ben wel benieuwd naar jullie haffies!
Net naar het ziekenhuis geweest; heb spastische darm, niets ergs dus..
Diezel gaat straks ook naar de dierenarts, hij is wel héél erg afvallen in 1x. Kijk, hij moest ook wat kilo’s kwijt en hij is zo aardig goed. Maar we willen het wel op een gezonde manier hebben, hij is veel futlozer dan normaal. Verder wilt de dierenarts (dit is de dierenarts van Martin Gaus waar Diezel vandaan komt) ook even iets uit de bult halen wat hij heeft. Bult is veel kleiner geworden, maar ze willen dit voor de zekerheid doen.. Daarna lekker naar Madeiraen een foto maken van het nieuwe setje
![]()
Er is iemand trouwens op mijn stal die zeg maar net haar studie heeft afgemaakt en massages geeft voor paarden. 1 massage kost 35 euro.. Ik ga er even over nadenken. Denk dat het wel lekker is voor Madeira’s spieren enzo