Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:goed van je wel! ik stap na het eten ook weer op as in de hoop dat het niet druk in de binnebak is anders kan ik het wel weer vergeten
Kyrseltje schreef:Hmm, oke..
suusiejj schreef:oooooooooooh mensen ik moet iets kwijt
Asra kan nu stappen draven (galoperen met wat moeite) halthouden en achterwaarts, sturen gaat ook goed, en redelijk recht.
Maar ik zat met het punt :"hoe nu verder?". ik was kwijt hoe ik hem mooi rond kon leren lopen en nagevelijker, (wat ie meestal net voor ik wil stoppen met rijden erg netjes doet, daarna stap ik hem ook uit als beloning dat ie het goed heeft gedaan)..
Na m'n ongeluk mocht ik 3jaar niet rijden dus kleine dingen over inrijden ben ik kwijt, maar zodra ik het weer weet ist ook goed..
Was ik maandag vrij vroeg bij Asra in de hoop dat ik eens een keer alleen was zonder die bemoeiallen enzo..
En ik was alleenik wilde Sandra al vragen of zij me af en toe wilde helpen en gelukkig stomtoevallig kwam ze net aan toen ik op As zat, en ze kwam ff de bak in om te helpen
Ik heb hem goed rond gekregen (jaja me mannetje leert best snel vind ik) en hij liep zelfs hele stukken nagevelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij had zich helemaal in het zweet gewerkten maar goed ook, achterwaarts ga ik er helemaal af halen (wanneer hij het doet als het niet mag) want dat komt me de keel wel uit nu, hij is er een tijd mee gestopt maar af en toe doettie het nog.
Voor de rest deed hij vorige week best grappig, heel hoog zn kniëen optillen en dan bijten na zn knieën hahaha zag er vet stom uit...
En Sandra zei maandag:"suus over een paar maand doe dan eens een concourtje zeg hij loopt super goed en kan strekken alsof ie nooit anders heeft gedaan".
Duuuuuuuuuuuuuuuuus ik heb er weer vertrouwen in![]()
Asra BLIJFT!
suusiejj schreef:och mensen ik heb zo'n zin om as zo te rijdenhoop dat die 2 er alleen nie zijn vieze bemoeials
TjelleBieb schreef:Goeie avond.
Tjelsie heeft net ge-gourmet, zit nu proppie vol.
Stage was weer vermoeiend, gelukkig is het nu weer eventjes voorbij.
Ben nu even een peukie roken met me kleine buurmeisje op het speeltuintje, totstraks!
TjelleBieb schreef:Voor alle mensen die stage moeten zoeken,
NOOIT bij de scapino gaan, krijg je alleen maar schoenendozen-trauma's van.![]()
Zie zo, ben ik weer.
Heb net Sinterklaas gezien op 't nieuws, wat ziet die vent er slecht uit zeg.
TjelleBieb schreef:Voor alle mensen die stage moeten zoeken,
NOOIT bij de scapino gaan, krijg je alleen maar schoenendozen-trauma's van.![]()
Zie zo, ben ik weer.
Heb net Sinterklaas gezien op 't nieuws, wat ziet die vent er slecht uit zeg.
Hilde_q schreef:Ja op SBS6?
TjelleBieb schreef:Hilde_q schreef:Ja op SBS6?
Geen idee eigelijk.
Maar hij was met 2 Pieten, in een huis met 5 kinderen ofzo.
En eentje vond ik zielig, want die zat in een rolstoel (gehandicapt volgens mij) en die vrouw deed net alsof ze hem niet zag.
Hilde_q schreef:ja ik zag het ook![]()
Sint was heel nep ,,
en dat kindje zag ik ook ja
SmeeJ schreef:Har 2e naam is hilde
Hilde_q schreef:SmeeJ schreef:Haar 2e naam is hilde
en der 1e