SmeeJ schreef:Monicaaaa.
haaj

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Monicaaaa.
Roma_4ever schreef:Haaj
ben net weer van de zuidladermarkt was was het daar druk zeg pff . stonden best veel haflingers had ze wel allemaal mee willen nemen![]()
zijn daarna nog maar even doorgereden naar divoza en daar kom ik natuurlijk niet zonder iets te kopen weg![]()
heb een paarse anky pad voor sally gekocht .![]()
zet er vanavond wel even een foto van op.
SmeeJ schreef:ben aan het maken zei ik toch doos
Roma_4ever schreef:ja stonden wel een paar extreem magere bij met lange hoeven 1 stap bewegen was een klap met de stok![]()
maar ga nu naar sally toe met mijn nieuwe pad rijdendoei
![]()
Maxielover schreef:Lous schreef:Rustig denk ik, iedereen is op bed. Kom hier ook pas net weer binnenvallen
Haha, niet iedereen hoor !!![]()
Ik heb echt zo'n gave nieuwe pad voor Maxje, de bruin-roze van HH :
dlientjuh schreef:ik ben nog even eco doornemen
en ga slaapje doen
morgen weer leren voor bio en duits
en dan vrijdag eindelijk vakantie poeh poeh
en dan ga ik het topic eens belullen XD
Monica_86 schreef:Roma_4ever schreef:ja stonden wel een paar extreem magere bij met lange hoeven 1 stap bewegen was een klap met de stok![]()
maar ga nu naar sally toe met mijn nieuwe pad rijdendoei
![]()
Nou heb je die 2 hafs gezien die gewoon TEEEE dik waren, was zo sneu... die ene had een rug van bijna een meter man. Die kon geloofk nie eens draaien zo dik!! Die ander had gewoon een bult bij zn nek van het vet!! Dat vonk ook gewoon TEE erg
SmeeJ schreef:Ik ben een supervette profiel aan het maken.
lotteluvah schreef:Goedemorgen
Ik ben gister ook naar de zuidlaarder markt geweest, om 6 uur waren we er al haha.
Ik heb idd ook een paar te dikke haflingers gezien, maar ik vond dat er beter spul stond dan vorig jaar.
Ik heb een nieuw hoofsdtel en een nieuw halster gekocht
dlientjuh schreef:morgen
eco nog geleerd tot 1 uur
dalijk het 5e de toets
tussenuur les les -_-
ze moeten NOOIT een toets plannen op mijn woensdag zodat ik er tussenuren door krijg
heb aardig zitten leren dus hoop dat ik een goed cijfer heb