Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
o0valerie0o schreef:hee allemaal!
heb het grootste gedeelte bijgelezen![]()
vandaag school. hele gezellige klas. meiden zijn niet echt meiden waar ik snel bevriend mee zou worden maar de jongens zijn echt enorm gzellig en kan ik het goed mee vinden!
hoe ist met iedereen?
naugthytjhu schreef:Ciaoo!!
Wentos schreef:haha, je "woon"kamer?
kekaro schreef:goed gedaan tjels !! toch 24 uur gestopt
suusiejj schreef:...:.:.:.:.:.:.keizer.:.:.:.:.:.:...Aan het schilderen....de helft af effe peuk roken en drinken pauze verdiend haha zegt:
ja waarom niet met jou dan
[=๘۩ gєккє ωσυѕѕιє ๘۩=] zegt:
me buren![]()
krijg een brief van wouten met dit erin
...:.:.:.:.:.:.keizer.:.:.:.:.:.:...Aan het schilderen....de helft af effe peuk roken en drinken pauze verdiend haha zegt:
ja wat
...:.:.:.:.:.:.keizer.:.:.:.:.:.:...Aan het schilderen....de helft af effe peuk roken en drinken pauze verdiend haha zegt:
kabaal
op 20 en 21 augustus 2007 hebben wij naar aanleiding van klachten van MEERDERE buren geconstateerd dat uw honden DUIDELIJKE overlast veroorzaakten door aanhoudend geblaf
op 20 augustus 2007 is Suzan den Ridder er doormijn collega op aangesproken hiertegen maatregelen te nemen. Uw honden blaffen alleen als er niemand thuis is. Het mobiele nummer wat was doorgegeven, 1 dag na de vorige terechte klacht, uitgeschakeld
Ik deel u hierbij mede dat wij een brief hebben gestuurd naar de stichting Ons Belang en naar de gemeente Hengelo ( o). In deze brief hebben wij gevraagd U te verplichten maatregelen te nemen die de overlast doen ophouden
ik had me mobiel niet eens uitgeschakeld
en indd ben erover aangehouwe, die man was ermee eens en ook dat sacha en djaga geholpen worden (operatie's) en nu dit
ik weet zeker dat de 2de dag me helemaal onderburen bezig zijn geweest. die liegen altijd die belle altijd woute om niks
en me tel was helemaal niet uitgeschakeld
TjelleBieb schreef:Ik ben in RL ook meer bevriend met jongens dan meisjes hoor.
Ben niet zo van dat hoogkakkergehalte.
Hier gaat het wel goed, na bijna 24uur gestopt te zijn met roken,
stak ik gewoon weer een peukie op.
Six schreef:Jullie gaan wel hard hier zeg..
By the way.
Hilde_q schreef:heeft hier alle lol van de wereld