en daar woon jij ,, sorrie moetst k ff zeggen .. je ben nu wel offline mja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Wel aardig trouwens

Citaat:Het is geen bokt hier, dus je hoeft je niet van te voren in te dekken
Horsii_mine schreef:http://www.delandhorst.nl/Foto%60s/wairan-bewegend.gif
Dat meisje reed hem vroeger maar die is nu te groot voor hem (ondanks dat hij 1.48 is..) maar zij is ook wel erg langWel aardig trouwens
Anseltje schreef:Het is geen bokt hier, dus je hoeft je niet van te voren in te dekken
dat vind ik best wel een naaireactie tegen bokt
Ooh.. Wel gelukkig maar
Maar soms is dat wel heel erg.. Op bokt valt het nog wel mee
Meer opbouwende kritiek (hoewel dat een tijdje minder is geweest!) maar ik kom wel eens op fora en dan denk ik echt nou nou..
Horsii_mine schreef:Anseltje schreef:Het is geen bokt hier, dus je hoeft je niet van te voren in te dekken
dat vind ik best wel een naaireactie tegen bokt
Maar dat heb ik niet gezegt
duizeld me. Lous schreef:Sorry het nu een beetje te druk worden. 4 nieuweduizeld me.
Ik weet het.. Ik zal het nooit meer doen
Maar ik was eerst haha
Lous schreef:Sorry het nu een beetje te druk worden. 4 nieuweduizeld me.
Horsii_mine schreef:Lous:Ik weet het.. Ik zal het nooit meer doen
Maar ik was eerst haha
![]()
Ik begin weer eens hyper te worden

Lous schreef:Volgens mij was dat die Jody, nou ja whatever, ik zie wel hoe het loopt.

Lous schreef:Volgens mij was dat die Jody, nou ja whatever, ik zie wel hoe het loopt.
Lous schreef:Sorry het nu een beetje te druk worden. 4 nieuweduizeld me.
Anseltje schreef:Moon, wat is dr aan de hand meid![]()
Wil je t mij ooit wel vertellen?
En jou Amber, een lekker ding is hetEn hij heeft idd een korte voorlok vergeleken met zn manen..

die heeft me vader en daar gaat hij altijd langs vanaf zn werk dus had behoorlijk schrik. maar ben eerst doorgereden naar station, kwam ik vlakbij het station nog een ambulance tegen met gierende sirenes dus begon toen echt wel behoorlijk zorgen te maken... Dus geparkeerd bij station, me tel gepakt en me vader gebeld: Deze telefoon is momenteel niet bereikbaar, okay en toen begon het pas echt. Hij heeft NOOIT zijn telefoon uit, echt nooit. iets van 15 keer gebeld maar steeds met datzelfde bericht. Ik me moeder bellen en zij had ook niks van hem gehoord. Normaal belde hij altijd rond 9 uur, het was inmiddels al bijna half 10
kweenie waarom maar moest gewoon zo huilen, kon niet meer stoppen. Me moeder zou naar zijn kantoor bellen en dan zou ze me terugbellen. Nog geen 2 min later belde ze, hij was ong 20 minuten geleden weggegaan naar een klant. Toen wist ik gewoon zeker dat het mijn vader was die dat vreselijke ongeluk had gehad. Ben zo weer in auto gestapt en teruggereden naar dat ongeluk... allemaal mensen, allemaal brandweermensen/verpleegkundige, artsen. Maar ik moest en zou er naartoe!!!
Vrijwel meteen ben ik flauwgevallen en zat ik zelf met een verpleegkundige naast me. Ik haar het hele verhaal verteld, dus zij meteen voor me gaan kijken hoe die man heette. Echt superaardige vrouw hoor. Kwam ze terug en zegt ze: rustig maar meisje het is niet je vader.Lous schreef:Sorry het nu een beetje te druk worden. 4 nieuweduizeld me.
JoDy1991 schreef:o0eefje0o ,,, mijn paardje kom uit Sprundel..
en daar woon jij ,, sorrie moetst k ff zeggen .. je ben nu wel offline mja
lotteluvah schreef:A getsie moon, dat is idd even schrikken.
Vooral na al onze verhalen denk ik.
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:A getsie moon, dat is idd even schrikken.
Vooral na al onze verhalen denk ik.
naja gewoon je denkt gelijk het ergste
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:naja gewoon je denkt gelijk het ergste
ja idd ik snap het wel hoor!
Gelukkig was het je paps niet !

Monica_86 schreef:uhuh
moet je nog rijden langs de weg??? met dit weer??