Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saskia9 schreef:iSaBeLL schreef:Jolie : 4500 euro
dit is wel erg hoog he !!
Leo_ke schreef:
Dit is Stefan v/h HoutHij is inmiddels overleden, maar hij heeft heel veel, goede nakomelingen gekregen. Ik ken zelf geen directe nakomeling van hem, maar wel een dochter van zijn goedgekeurde zoon Starwin. Dit was een pittige dame, inderdaad. Ik heb zelf weer een veulen van haar.
Overige gegevens van Stefan:
v. Status, Hf.K.69
vv. Stanislaus 584
vm. Gemse H.180
m. Sonja (ster) Hf.K.1883
mv. Welkom Hf.K.1
mm. Liesje Hf.K.1590
Geboren: 18-4-1981, 31,8% Arab. bloed
Wat dus de vurigheid van zijn nakomelingen kan verklaren; Stefan voerde veel arabisch bloed.
[edit] Ja vaak worden haflingers voor meer verkocht omdat er dan ook inderdaad gekeken wordt naar wat ze kunnen, en wat de potentieële koper er voor over heeft.
Ik kijk nu vooral naar bouw, leeftijd, afstamming enz. Je kunt vanachter de pc niet bepalen hoeveel een paard kan, dat moet je maar aannemen van de eigenaar![]()
Maar ik moet zeggen; als er voor een haflinger meer dan 1600 euro gevraagd wordt, zelfs voor een merrie, laat staan een ruin.. dan vind ik dat te veel(Maar dan hebben we het niet over kampioenen, dekhengsten en de hele reutemeteut
)
Leo_ke schreef:Kim; merrie met leuke leeftijd en stokmaat. Vader ken ik niet, maar goede moedersvader. Beginnende wedstrijdervaring
1300 euro
Citaat:lees dit net pas vanwege dat ik op vakantie ben geweest
kikke foto van stefan van houten ..
zocht al heel lang na een foto van hem
is de papa van mijn haflinger![]()
jammer dat die overleden is
WallaceLover schreef:omdat kyra ook nog leergierig is en de ruime gangen heeft.
telt dan meer hé
Levade schreef:Citaat:lees dit net pas vanwege dat ik op vakantie ben geweest
kikke foto van stefan van houten ..
zocht al heel lang na een foto van hem
is de papa van mijn haflinger![]()
jammer dat die overleden is
Wat leuk, nog een halfbroer van x'je!
Hoe is je paardje? Is het ook zo'n pittig ding zoals ze zeggen dat de kinderen van Stefan vh Hout zijn?
Leo_ke schreef:WallaceLover schreef:omdat kyra ook nog leergierig is en de ruime gangen heeft.
telt dan meer hé
Maar ik kan me herinneren dat Kyra nog een jonge leeftijd heeft, en dan zijn ze nog wat minder waard
Ik zal ook weer wat gaan taxeren