Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xTesslove schreef:Oh en ik ben even vergeten wie het was in het roze in de eerste groep '$ , maar dat is ook echt een scheetje zeg! Echt een prinsessenpoown!
xDeena_ schreef:Ik heb wel wat filmpjes van anderen, kunnen jullie even je emailadres hier zetten? Sowieso slim denk ik, om even de fotos en filmpjes aan elkaar te sturen! Dat kan heel makkelijk via wetransfer.com !
Edit: mijne is deenavet@live.nl
enefde schreef:xTesslove schreef:Oh en ik ben even vergeten wie het was in het roze in de eerste groep '$ , maar dat is ook echt een scheetje zeg! Echt een prinsessenpoown!
Hihi dankudanku! Zal het de eigenaar zeggen, die blijft 10m achter me als ik met mn roze dekje rij xD
Dus dat was ik met Mika
Chasey schreef:Terrein was idd erg gaaf! Wil daar zeker nog eens rijden. Soms had ik ook het idee dat James zijn poten zowat brak omdat we zo langzaam gingen. James liep soms ook ineens wat onregelmatig na de op en afsprong viel me op.
Chasey schreef:Laat maar zien![]()
Op zich is het een hele goede training voor de paarden in laag tempo. Goed voor de spieren want het kost wel meer inspanning dan als ze sneller gaan. Denk dat als je dat vaker oefend, de paarden er steeds beter gaan doen vanuit de stap