Maar wel jammer. En is er een mogelijkheid om een vriendje in het zicht te hebben? In de buurt van de paddock?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sita_ schreef:Pff, wat lastig! En een tijdelijke andere huisvesting? is dat misschien een optie?
)

Madeira_ schreef:S_uus schreef:
Oh das wel fijn! Kunnen ze dat constant voor je 'bijstellen'?
Nee, dat niet. Ik heb (en had dan in het geopereerde oog) staar, mijn lenzen staan ook scheef (lensbandjes zijn zwak) waardoor ik dubbel zag en steeds minder. Nu zie ik i.p.v. 1% 5% in de verte!Van dichtbij zie ik erg wazig, dus moet wel een leesbril hebben. Mijn ‘goede’ oog, die 3% ziet, moet nog geopereerd worden
.
Amanda, dat is wel heel fijn als je je rijbewijs E hebtVind Jimmy een leuke haflinger! Jullie zijn een leuke combinatie zeg!
Dankjewel Viet! Wat leuk zeg dat Tara ook start met een meisje tussen de pony’s
FunkyMistic, heb je een foto van je ‘nep’ haf?
Gelukkig zijn er enkele oplossingen.ELpatcho schreef:Yes! Mag mee doen aan de dressuurclinic in Gersloot
Sita_ schreef:Ik doe in Beilen mee met Willow in t L1 en met Mitra in de B.. Maar ze hebben me met beiden in de B neergezet, de ene met en de andere zonder startkaart..
Kan daar altijd zo zenuwachtig om worden als t zo gaat.. Startlijst zo laat, en dan ook nog verkeerd.. Dus heb er maar gelijk een mail achteraan gedaan.. *zucht*
iSaBeLL schreef:Ik ben ook 21+ en heb een haflinger, dus meld me ook
Storm_ schreef:Ik ben ook altijd afhankelijk van anderen wat betreft vervoer...heb gelukkig wel lieve mensen om me heen en het lukt meestal wel maar je voelt je toch bezwaard om het te vragen. Wanneer mogelijk is dat ook echt wel 1 van de eerste dingen die ik aanschaf...... en dan pik ik iedereen die geen vervoer heeft op omdat ik weet hoe verrot het is zonder
Mando schreef:Nou.. er werd bij mij geconstateerd dat mijn schildklier niet meer werkte dus in de periode van het instellen heb ik erg veel last gehad van mijn lijf, zelfs zo erg dat ze dachten dat ik een nekhernia had, kreeg een cyste op mijn eierstokken en mijn lijf verkrampte steeds. En aangezien ik in het L2 rondhobbelde moest ik dus ook doorzitten en dat kon ik gewoon niet meer dan zat ik als een debiel op mijn paard helemaal verkrampt. Maar nu gaat dat weer beter maar ik heb ook in april een herseninfarct gehad en daar moest ik ook wel van herstellen.
Als het goed is doet mijn lijf het wel weer, al is het soms met berperkingen ...
Het rijden gaat ook wel weer maar ga niet net als vorig jaar voor L*L rondrijden en dat het er niet uitziet en dat de jury het hokje uitkomt en zegt: zal ik maar zeggen dat je zelf afgegroet heb.... dan weet je genoeg.
Maarja, ik wilde zo graag alles blijven doen en dan zal je toch moeten erkennen dat sommige dingen niet meer gaan.
Maar dat was vroeguh... en nu gaan we gewoon kijken wat we aankunnen

Miiejs schreef:Zo het weer even bijgelezen gaat echt hard zeg hier!
Wat een rotopmerking van de jury zeg mando! En wat heb je een hoop meegemaakt zeg, wel er weer
bovenop gekomen?
Ik heb trouwens ook wel eens een leuke opmerking gehad van de jury... wel in een andere richting gelukkig...
Ik was al begonnen met mijn proef, komt ze uit de hokje... zegt ze ;; ja er staat op je protecol dat je een
vos hebt en het een merrie is... maar dat is toch gewoon een haflinger?! Ik was zo stom verbaasd dat
ik er alleen maar ja op kon zeggen... achteraf dacht ik had moet zeggen dat het een ezel was die verkleed was of zoiets doms.. maarja ik was ook gelijk compleet uit mijn concentratie beetje jammer!
Met bri gaat het ook weer wat minder.. weet echt even niet wat ik ermee moet/kan, heb haar maandag
voor het eerst sinds 3 mnd weer losgegooit, ze mocht 2 minuten van de DA, waarvan ze er 1 gerold heeft
en daarna heeft ze zoals verwacht 2 rondjes in keihard galop bokkend, springend door de bak gerend.
En gister kon ze dus niet eens draven. Vanavond ook maar wandelen dan en morgen kijken hoe het gaat
en anders de dierenarts er maar weer bijhalen.
)Rosanna1990 schreef:@Miiejs: Ik heb een keer precies hetzelfde gehad.
Ik wou net met de proef beginnen en toen kwam de jury de auto uit.
"Op het papier staat dat het een vos is, maar dit is geen vos".
Ik netjes uitleggen dat haflingers onder de kleur vos vallen. Zij was ervan overtuigd dat dit niet zo was maar het zal wel en toen ging ze chaggie de auto weer in.
Hele rare ervaring is dat.
FunkyMistiC schreef:Haha die heb ik ook eens gehad, haf heeft "chique" naam dus die man had een hele chique vos KWPN(oid) verwacht
Ook niet leuke commentaren hoor... slechte punten geven zodat je maar stopt met je haf omdat hij dat niet mooi vindt.......Heb 'm teruggepakt hoor, 3 maand later was ik 2 klasses verder
Ik zal even foto zoeken van nephaf.
Miiejs schreef:Amanda, dat heb ik ook een paar x gehad dat een kwpnér een 8 voor verzorging had en ik met mijn haf een 6/7 en ook inderdaad andere hafjes.. erg vreemd die jury's
Storm, ja dat zou een optie zijn maar ze snapt niets van longeren, de bak is gewoon 20x40m dus ik ga er
dan als een vlaggetje achteraan, en ze mag dus eigenlijk gewoon zichzelf niet uitleven omdat dit dan het
gevolg daarvan is maar vind het zo sneu dat ze dus niet een even lekker der ei kwijt kan en even gek kan
doen, alhoewel ze dit ook steeds vaker onder het zadel doet

Nadia staat daar dus nu..

Ik heb zelf ook 
_Nelleke_ schreef:Madeira, wat knap dat je met zo weinig zicht kan en durft te rijden. Jou hafje zijn jouw ogen met rijden?
Ik heb een onwijs lieve geleidehond, Diezel, waarmee ik dus me goed kan ‘verplaatsen’ buiten.
Verder heb ik wel extra begeleiding soms nodig met dingen leren ofzo toen ik wat kleiner was, maar gelukkig red ik me prima 

. Want ik mag ook weer alels rustig aan opbouwen

maar die link naar de fotos doen het niet of wel?