Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en zelfs toen ze stijl overeind op een kruispunt stont was ik niet bang hoor, k schrok er alleen van en daarna werd k boos op dr , maar ze bedoelde het nooit gemeen dat stijgeren
Maar ik vind het leuk dat er mensen met verschillende leeftijden in het topic zitten want iedereen kijkt weer anders naar een situatie als een ander. En jij hebt al klein kinderen dan heb je toch weer een andere blik op alles (denk ik). Vind ik gewoon leuk en gezellig!

. Grote club heb je rondom Fralla, maar wel gezellig denk ik.
.

maar voor de rest ging het goed. Daarna heeft ze nog in de paddock gestaan wat een mega leuke foto opleverde toen ze met haar lippen in een plas water ging. gek beest van me! morgen weer wat tutten, woensdag gaat mama rijden, donderdag de fotoshoot en vrijdag komt dat ene meisje op angel rijden, zaterdag rijd josephine wrsclk en zondag heeft ze vrij. Dan heeft ze net als mij een welverdiende vakantie gehad (ofja een vakantie met weinig werk) en na de vakantie gaan we dan maar weer een poging doen tot wat te rijden