Het Haflinger DAGBOEK DEEL 2 !!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen_M

Re: Het Haflinger DAGBOEK DEEL 2 !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 09:42

goed dat jij zo kan denken wieneke. Je had zo te horen toch het volste vertrouwen in haar.. ik zou dat nu niet met angel kunnen hebben zeg pfoe

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 09:52

dat snap ik ook weer heel goed hoor maureen

maar ik weet niet, ik ben gewoon niet snel bang. ik was wel pas 11 toen ik dr kreeg maarja we gingen gelijk naar buiten, want dat vond ik leuk haha :+ en zelfs toen ze stijl overeind op een kruispunt stont was ik niet bang hoor, k schrok er alleen van en daarna werd k boos op dr , maar ze bedoelde het nooit gemeen dat stijgeren

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 10:21

Geen nood; het heeft zich al opgelost; Heb S. gesms-t en uitgelegd dat ik nu tussen wal&schip viel. Ze reageerde meteen; Half 2 op stal en dan naar buiten. Heb Fralla 3.5 jaar, moet nu toch vol vertrouwen hebben (in mezelf ;) )

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 11:20

Ik heb angel net een jaartje, ik hoop dat dat vertrouwen en die band nog komt.. een ding is zeker
ik hou met heel mn hartje van die kleine dikzak hihi <3

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 11:23

@Sandrina: Ja idd ik moet mijn profiel nog even bijwerken. Haha ik zou ook voor Fralla gekozen hebben, heeft een veel leukere betekenis! ;) Maar ik vind het leuk dat er mensen met verschillende leeftijden in het topic zitten want iedereen kijkt weer anders naar een situatie als een ander. En jij hebt al klein kinderen dan heb je toch weer een andere blik op alles (denk ik). Vind ik gewoon leuk en gezellig!

@Maureen: Eh meis ik stuur je even een pb.

Welcom back: Annemarie, Jodie en Marga! Heb jullie hier wel gemist hoor!

@Ann: Auw vervelende rugpijn, een bekend verhaal hier! Gellukig gaat het al wat beter en wordt Storm goed verzorgd ;)

@Jodie: Nee ik weet nog helemaal niks van Sandra, ze staat nog niet op de stal waar ze heen zou gaan omdat de bak nog niet klaar is. Ik heb de oude eigenaares nog gebeld maar die weet ook niet waar ze nu staat! Dus ik heb ff een Baal week! Maar Daisy is een haflinger op mijn stage die gebruikt wordt voor zorg cliënten! Daar kom ik 2x in de maand voor een weekend, ik zal wel ff foto plaatsen!
Mooi dat Delano zo goed uit de griep is gekomen en dat je nog steeds zo veel van hem houdt! Super leuk jo grondwerkles! Heel veel plezier met Delano he!

@Marga: Ehhh..... Wauw wat een omekeer opeens! Het ging zo goed met Sacha dus had het echt niet verwacht! Wel leuk dat ze gebruikt wordt voor zo een goed doel! Maar wel een super leuk nieuw paardje! Houd je ons wel op de hoogte van Sacha? En van je nieuwe paardje? Heel veel succes he samen! Het is je gegunt!

Aranka & Daisy:

Dit weekend was het jongens weekend dus heb ik niet kunnen rijden. Maar de Dames waren wel weer ff ontsnapt! Iemand had het poortje open gelaten dus ze stonden mooi met zijn 4en op het land achter ons. Dus samen met de Cliënten de paarden gepakt, ik Daisy en een kindje de kleine. En ik heb dit weekend cowboy Rob ontmoet die 2 appaloosa's heeft. En die zocht nog een bijrijder, dus je snapt het al. Ik heb 2 nieuwe vezorgpaarden en ga Western rijden! SUPER BLIJ!
De een heet Shadow en is 13 jaar, daar ga ik op rijden en die ander heet Donna van 4, en haar papa is een kampioen hij heeft alles gewonnen wat er te winnen valt! Maar jullie zullen geen verhaaltjes horen van deze 2! Wel even een linkje van Rob want die kan echt mega mooi schilderen! http://www.robs-artgallery.nl/index_nl.html

Hier nog een foto van de paarden!

Sandra:
Afbeelding
Afbeelding
Daisy:
http://www.effeanders.nu/Effe_Anders/Fo ... _3.html#38
Shadow en Donna:
http://www.effeanders.nu/Effe_Anders/Fo ... te.html#46

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 11:44

hooooo ik zie dat ik weer achter lig. even kort:
@sandrina : hier ook een welkom. trouwens leuke foto`s van je haf.
@marga: zo dat komt plotseling aan zetten. wel leuk dat je haar blijft zien en datt je weer een nieuwe stoere hebt gevonden. veel plezier ermee.
@aranka: zo das ook weer een leuk uitdaging.
@maureen: heb ook een tjidje ruzie gehad met nelleke en dan denk je idd he dat was weer een goeie dag eruit en dan onee toch niet. even kijken wat voor jou het beste is , maar de hoop niet opgeven.
@jodie : leuk zo`n uitdaging en je paardje missen ondakns dat je hem iedere dag ziet is alleen maar een goed teken.
@annemarie: ik hoop dat je rug weer wat beter gaat. dit is erg vervelend.
hoop dat ik iedereen weer gehad heb. zijn er ook zo veel.

kim en nelleke
wat een weer was het zaterdag. heb niets gedaan en had zowiezo mijn verjaardag en moest dus wat voor die avond voorbereiden. zondag uitslapen en rustig op gang komen. manlief ging met zijn vader hout kloven voor onze kachel. en toen ben ik met moeders en lieke en nelleke lekker de hei rond gewandeld. dit waren weer 12 km. het weer was goed en lieke kon weer genieten van het rijden.
vanavond de trailer ophalen en dan morgenvroeg om 9 uur moeten we op de kliniek zijn voor de tandarts.
moet ik nu ook nog twee weken op de manege mee rijden. doordat mijn vriendin nu een eigen paardje heeft kan ze haar al betaalde lessen niet meer uitrijden en heb ik die gekregen voor mijn verjaardag. twee gewone lessen en een achttal les. zal wel wennen zijn een ander paard en heel ander zadel onder mijn kont. heb zelf nl een boomloos en wil ook niet anders meer.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 12:03

Alweer een welkom! Met hoeveel zitten jullie hier? Toch een koppeltje?
Aranda: ik moet ook mijn profiel bijwerken. Ben druk met andere dingen. Daisy is ook leuk. Hoe groot is ze? Ruim 1.50?
Kim: het was ook heerlijk weer om te wandelen.
Ik ga naar stal, zal toch rijden met kadetje.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 12:07

hoi sandrina ja het zijn er veel en af en toe weet ik ook niet of ik ze allemaal heb gehad maar ik doe mijn best. veel plezier met fralla straks.

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 12:56

@kim: nog gefeliciteerd!!! Ik lees dat je een poosje op een ander paard ga rijden! Das ook weer een uitdaging toch?!

@sandrina: Daisy is ong. 1,58 dus het is ee flinke knol := veel plezier bij je broodje ;)

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 13:32

@aranka: dat zijn maar drie lessen. en dank je wel.

moet dit even van me afschrijven. was net even om te ploffen. had ik een trailer geregeld via een kennis en die belde me net op dat degene waar die van was, hem morgen nodig heeft.dit om een bankstel mee te verhuizen.....???? dus met de handen in mijn haar. ben gelijk iedereen gaan bellen en niemand natuurlijk. wist nog een iemand. ik bellen naar de manege waar ik vroeger gereden heb en ja daar had ik beet. mag hem komen halen. is wel een enkelpaards trailer maar ik heb er een. ben dus met terughoudendheid happy. ik baalde wel even.

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 15:34

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff wat K..........T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dag vandaag zeg. Sorry maar moest t ff kwijt hier.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 15:48

Oeioei Marga.. wat zit er dwars ?

Maureen en Angel:
Angel en ik hebben heeeeerlijk gewandeld buiten. helaas zijn we uiteindelijk omgedraaid verderop waren er buitenlandse mensen appeltjes aan het plukken maar ze begonnen allemaal enge dingen te roepen en angel verschuilt zich liever achter me dan dat ze me beschermd dus we hebben omgedraaid. Er zijn wel erg leuke foto's uitgekomen die zal ik straks even plaatsen :)

_sab_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 16:07

Hallo allemaal!
Wat is het hier snel gegaan! Vrijdag voor het laatst geweest, ik was een weekendje offline.
Ik ga best doen weer op iedereen te reageren.

@Sandrina: Ik vind de betekenis van de naam Fralla erg leuk :D. Grote club heb je rondom Fralla, maar wel gezellig denk ik.
Hihi je bent 54 jaren jong!
Ik geloof niet dat ik me al kort heb voorgesteld. Ik ben dus Sabrina, 28 jaar en ben sinds een half jaartje in het bezit van Harry. Harry en ik hebben niet helemaal een vlekkeloze start gehad. Maar veel lijkt te komen door “leiderschapsproblematiek”. Iets waar we samen hard aan werken. Onze vertrouwensband mag dus nog wel een beetje groeien, maar geduld is een schone zaak ;-).

@Maureen: Wat leuk dat je iemand anders op Angel laat rijden. Altijd leuk om iemand daar een plezier mee te kunnen doen. Vervelend dat het vaak zo een strijd met rijden is de laatste tijd. Een pauze kan fijn zijn, maar geef de hoop niet op hè?!

@Marga: wat een onverwachte wending. Wel een leuke voor jou. Fijn dat je Sacha wel blijft zien en die vriendin kan helpen.

@ Aranka: wat leuk nieuw verzorg paardjes, fijn voor je!!

@ Kim: Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Balen van het herfstweer hè?!
Spannend morgen de tandarts, ik moet voor Harry binnenkort ook een afspraak maken.
Maar dat doen we dan met een aantal tegelijk en dan komt de tandarts gelukkig op het land. Hihi, leuk dat je een paar lessen gaat volgen op een ander paar, zal wel weer flink wennen zijn.

Sabrina en Harry:
Heb mijn deugnietje het hele weekend niet gezien. Vanavond wordt het helaas ook niets.
Maar morgen middag ga ik weer lekker heen!
Harry is echter niets tekort gekomen, en heeft dit weekend met de andere meiden heerlijk in de plassen mogen stampen!

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 16:26

what's up marga??? :(:)

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 16:36

Zazalover schreef:
what's up marga??? :(:)

Ik stuur je straks ff een PB, moet ff echt mijn verhaal kwijt, echt ik voel me zo verschrikkelijk klote.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 16:39

Je mag mij ook een pbtje sturen hoor marga, als je je daar fijn bij voelt :)

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:04

MARGA WAT IS ER??

Maureen kijk uit naar de foto's

Sabrina: jamer dat je niet naar hem toe kon! Gellukig heb je een leuke stalgenootjes!

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 18:06

Wieneke, Maureen en Aranka jullie hebben een PB

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:38

Dás leuk: een Sabrina en een Sandrina. Ik word ook wel eens zo genoemd (mensen LEZEN niet!) Sorry Sabrina, 't is jouw naam, maar dat vind ik niet leuk. Ik heet nu eenmaal niet zo!
Vanmiddag met kadetje een heerlijk stapritje gemaakt, rond kasteel Heemsteede. Prachtig kasteel (zoekt even foto's) niet lang een uurtje ofzo en in dit weer heeeeeeeeeeeeerlijk!
Afbeelding
Sabrina: ik vind het maar niks als ik mijn ondeugdje een dag niet zie.
Morgen ritje met M. maken. Ik ben weer helemaal blij.

_sab_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:59

@Marga: oh jee wat vervelend dat je een rot dag heb. Ken je nog niet goed, maar heb wel een luisterend oor voor je als je het kwijt wil
@Annemarie: zie dat je verdwenen bent in mijn vorige post. Hoe gaat het met je? Vervelend van je rug! Wat zie storm er weer goed uit, met zijn geschoren vachtje.
@Sandrina: ik snap helemaal wat je bedoel. Ik word vaak Sabine genoemd, kan ik me dan ook aan irriteren.
Wouw, mooie rondjes kan je daar rijden zeg! Nee, tja ik mis mijn deugnietje dan ook echt wel. Maar soms is het even een beetje goochelen met mijn tijd. Gelukkig heb ik lieve stadgenootjes. Het is maar een klein clupje, maar iedereen altijd bereid elkaar even te helpen.

Ympi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:05

Oei Marga, wat scheelt er?

Goed dat je wandeling leuk was Maureen, dat verdien je! En Sandrina wat kan jij in mooie omgevingen gaan wandelen!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:08

Sabine; duidelijk (dat naamgeval) Vraagje: Waarom heeft je paard een balkje over zijn oog; is het een crimineel paard? (avatar)
Humpf: omgeving is niet zo bie! Moet echt de mooie plekjes opzoeken. Rond dat kasteel mag ik niet eens lopen met m'n paard. (maar daar trek ik me niet veel van aan)

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 19:13

Ik ga zo je pb lezen Marga

Wieneke & tjessie
Ik heb net gereden, tjes is een beetje bang in t donker dus was heel gespannen maar uiteindelijk gaf ze zich toch over <3
En ohhhh k ben zoo verliefd op de tweejarige merries ze zijn zoo leuk <3
Heb wel een foto dis zal zo ff kijken maa zijn hele onduidelijke foto's hoor

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 20:39

@marga: ik heb je pbtje ontvangen :)
@Wieneke: fijn dat het goed ging met tjes, ik vind het zelf ook eng in het donker dus als het lukt gaat altijd de bakverlichting aan :D
@sadrina: leuk zo voor het koetsje :D

Maureen en Angel:
Nou zoals ik net al plaatste zijn angel en ik vandaag lekker gaan wandelen. het ging allemaal best goed, een beetje trekkerig en duwen met wat gegil in mn oor :D maar voor de rest ging het goed. Daarna heeft ze nog in de paddock gestaan wat een mega leuke foto opleverde toen ze met haar lippen in een plas water ging. gek beest van me! morgen weer wat tutten, woensdag gaat mama rijden, donderdag de fotoshoot en vrijdag komt dat ene meisje op angel rijden, zaterdag rijd josephine wrsclk en zondag heeft ze vrij. Dan heeft ze net als mij een welverdiende vakantie gehad (ofja een vakantie met weinig werk) en na de vakantie gaan we dan maar weer een poging doen tot wat te rijden :)
Afbeelding
buiten.. de oren flink gespitst en gefocussed op een ander paardje!
en in de paddock! die grappige pony toch
Afbeelding

Angel heeft de rest van de middag lekker in de paddock kunnen staan waar ik erg blij om ben. Dat is namelijk al een tijdje terug dat ze buiten heeft gestaan :)

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 20:46

Ja hier ook de bakverlichting aan hoor maar het is toh anders dan met daglicht rijden ;)