Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sita_ schreef:Haha idd Nathalie, dat ga ik ook maar doen. Volgend jaar kan mijn eigenste fotograaf weer mee.. Ze was voor nu wat te hoogzwanger om mee te nemen
Nathalie83 schreef:Ik zal roepen!! Maar zal wel iets worden in de trant van 'Hey bokker met coole bles paard'Ik ben namelijk vreslijk slecht in namen onthouden
Sita_ schreef:Ja gaat wel hoor.. Elke dag gaat t een stukje beter..Heb nog verlof tot Zaterdag, dus kan nog lekker een paar daagjes rustig aan doen..
Volgend jaar ga ik echt een weekend, wilde dat dit jaar al maar mn baas werkte niet mee.
Nathalie83 schreef:Volgens mij was het ook werkelijk zoiets wat ik uiteindelijk riep toch S_uus??
Ik ging stiekem beetje vanuit dat de 2 die ik de tijden had doorgegeven had, er ook zouden zijn om foto's te maken... maar sta er helaas niet tussen.. Volgende keer beter..
Klijn schreef:Van het springen zijn wel veel foto's gemaakt viel me op, ben op verschillende sites mijn paardenbeest al tegen gekomen. Maar dressuur niet..
Gelukkig Sita dat je nog even rustig aan kan doen en het iedere dag beter gaat!
Weekend is wel fijn leuk! Western had me erg leuk geleken en de springtrainingBosrit doen we al zo'n 2x per week