Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Aurora_ schreef:_Caitlinnn schreef:Yeaaah het is gelukt, (vervoer)
ik kan me in gaan schrijven
Gaaf!! En wel aan alles meedoen he
Ja ik wil Dressuur , Springen, Hindernisbaan, Bosrit en Ringsteken. En als de het op zaterdag alleen springen is laat ik de dresuur vallen..
suffie schreef:Nou, jouw toontje kan ook wel wat lager of niet. Ten eerste "zeik" ik niet over de organisatie, maar ik ben altijd gewend dat ik een bevestiging krijg zodat ik daarna ook het geld kan overmaken. Lijkt me niet meer dan logisch. Jullie doen blijkbaar vaker mee in Leusden, maar voor mij en vele anderen is dit de eerste keer en dan vraag ik toch niet zoveel?
Jullie hebben het over een aantal wijzigingen, maar die kan ik nog niet terug vinden op de site, terwijl jullie die wel per mail hebben ontvangen.
_Aurora_ schreef:suffie schreef:Nou, jouw toontje kan ook wel wat lager of niet. Ten eerste "zeik" ik niet over de organisatie, maar ik ben altijd gewend dat ik een bevestiging krijg zodat ik daarna ook het geld kan overmaken. Lijkt me niet meer dan logisch. Jullie doen blijkbaar vaker mee in Leusden, maar voor mij en vele anderen is dit de eerste keer en dan vraag ik toch niet zoveel?
Jullie hebben het over een aantal wijzigingen, maar die kan ik nog niet terug vinden op de site, terwijl jullie die wel per mail hebben ontvangen.
Er zijn nog geen wijzigingen, dit is het programma. Alleen bij onvoldoende aanmeldingen zijn er wijzigingen maar daar zou ik voor nu niet vanuit gaan.
Het mailen gaat idd wat traag en kan me voorstellen dat het vervelend is. Je kan er wel vanuit gaan dat het goed is doorgekomen hoor!
Succubi schreef:Ik ben het ook wel mee eens dat iets meer reactie prettig zou zijn.
Maar goed, zij hebben ook een baan, gezin en leven hiernaast.
Misschien wat meer werk delegeren Michel?
Ik hoop dat er nog genoeg aanmeldingen komen!!
De cross zag er weer erg geslaagd uit.
Wat een vooruitgang Chasey!!