Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nessie schreef:Tja, zonde. Diertje is verwaarloosd en wordt nu een beetje overrompeld door meteen iemand erop te zetten.
Maarja, snap dat je er niks aan kan doen
DDW1190 schreef:Nessie schreef:Tja, zonde. Diertje is verwaarloosd en wordt nu een beetje overrompeld door meteen iemand erop te zetten.
Maarja, snap dat je er niks aan kan doen
Helemaal mee eens! lekker in het land gooien en zoveel mogelijk voeren en lekker onder de soortgenootjes laten komen![]()
Beauwat word hij toch knap!!
Arabiertje* schreef:Nee, puur omdat ik het zo niet zie zitten om les te nemen. Siska is wel braaf, daar niet van. Ze zal nooit bokken of stijgeren... Maar haar karakter in omgang is soms echt een ramp. Heb al wat grondwerk gedaan, maar de ene dag is ze rustig. Staat ze als een 20jarige paard amper te bewegen... De andere dag lijkt ze net een veulen dat nog nooit vast gebonden heeft gestaan...
Ik moet altijd opletten wat ze doet, daarstraks was ze zelf haar bandages aan het uittrekken, ze trekt mijn zadeldoek er af. (En als ik niet op pas, met het zadel er bij) met momenten kan ik zo ZOT worden van der... En met momenten vind ik het helemaal niet erg.
Ik heb ook nog geen geschikte lesgever gevonden.