Heb m wel gemist hoor, gelukkig zorgen m'n bijrijdsters heel goed voor hem. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heb m wel gemist hoor, gelukkig zorgen m'n bijrijdsters heel goed voor hem.
Wond schoon maken doen we niet meer, lukt toch totaal niet. Van de week met een praam en 5 man en lukten nog steeds niet. Savonds bij opfok go in goereeoverflakee wezen kijken voor Kyra.
Maxielover schreef:Heey ! Ja ik vroeg me eigenlijk af met een Barefoot of je die ook met normale zadelzeep en ledervet kunt verzorgen, omdat het een soort nubuckleer is.... Iemand ervaring mee ? Ma. t/m wo. komen mijn bijrijdsters altijd omdat ik dan zelf niet kan, ben blij dat ik vanmiddag weer lekker zelf met m'n paardje kan tutten !Heb m wel gemist hoor, gelukkig zorgen m'n bijrijdsters heel goed voor hem.

Weer veel staken, achterwaarts en stilstaan.. Vriendlief heeft me even geholpen om toch wat rondjes fatsoenlijk te kunnen rijden! Lees: met een zweep met me meelopen.. De arme schat heeft zijn beweging wel gehad voor vandaag! Uiteindlijk nog met een redelijk gefrustreerd gevoel afgestapt en nog even in de bak gespeeld! Daar heeft ze t wel weer een beetje goed gemaakt! Al heb ik haar een paar keer beloofd dat ze een Stegeman zou worden
Was weer samen met stalgenoot aan het rijden en weer hard naar haar pony rennen.. Soms
.[/quote]
Wij hebben bij ons op stal op zatermiddag les van de rijverening De Graaf engelbrechtjes. Ik ben net lid geworden dus we gaan nu voor het eerst meedoen. Ben heel benieuwd hoe Azkaban zich gaat gedragen...... 

Fijn !

. Hij is wel een paar kilo aangekomen van zijn luilekkerleven, maar dat trainen we er wel weer af. Na het rijden nog even zijn hoefjes bijgevijld dus die zijn ook weer netjes. Daarna mocht ie weer lekker terug naar zijn vriendjes in wei.