ja het is super vervelend! maar dit jaar heb ik het anders aangepakt en hoef nu bijna niks te doen. k geef lijnzaadolie en heb hiervoor 2x een kuur drainage gegeven. verder staat hij onder de deken en die gaat na 5 uu NIET meer af. dus het gaat zoo goed nu.
Ohhh biess wat vervelend, zonde altijd van de manen.
Sorry dat ik niet veel tijd heb om bij te lezen etc etc. maar ik ga op kamp deze week en heb het zo druk druk druk!!! Vandaag en morgen nog even rijden en dinsdag zullen die rotkinderen + vriendin er wel de 4 dagen dat ik er niet ben op rijden. Dus ik ben benieuwd wat ik terug krijg. een verknald dier? geen idee..
nts19
Geplaatst: 15-05-11 15:48
Biies, ziet er goed uit.. helaas moet de zomer nog echt beginnen. Angel heeft nu ook nog mooie manen maar ben bang dat het niet tot eind aug. blijft.. ze begint al te schuren, dusals ze straks 24/7 buiten staat gaat er een deken op.
Lief dat shetlander veulentje. Ik heb weer een druk weekend gehad, heel het weekend 6 uur me bedje uit en gewerkt van 7 tot half 4. Gister had die bolle vrij en vandaag zouden we gaan rijden zijn we de sleutels vergeten, dus had ze weer een dag vrij. Morgen hele lange dag school weer, ook 6 uur eruit.
net terug met bianca van wedstrijd ging weer lekker was erg strenge jury werd voor af gezegt was nog maar 1 winspunt in het L2 en voor de rest niks... eerste proef 2de met 178 tweede proef 1ste met 190 tussen de friezen en kwpners trots op me haffie nu dus al weer 2 in het M1
ja zo ging ik dus ook rijden denk na dan word het dus geen winst naja als ik maar zelf tevreden ben en lekker gereden heb dit had ik eerste proef niet ze moest plassen en deed dit ook meteen daarna 2de ging zelf ook beter