Ik heb ook altijd vlechten in met rijden. Dit is dannog de "ik heb hier bijna geen manen" kant

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roma_4ever schreef:als jij en ik het zelfde denken
caroltje16 schreef:ik ben ook van plan om in de toekomst wedstrijden te gaan rijden, met maartje, zijn jullie niet benieuwt na me paardje ??hier een topicje [HAW] Carola en maartje @work
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:als jij en ik het zelfde denken
En dna zou ik er nog maar een schepje bovenop doen
mieske schreef:lotteluvah schreef:
En dna zou ik er nog maar een schepje bovenop doen
Wat zijn we weer gemeen met zijn alle
I love it
Roma_4ever schreef:caroltje16 schreef:ik ben ook van plan om in de toekomst wedstrijden te gaan rijden, met maartje, zijn jullie niet benieuwt na me paardje ??hier een topicje [HAW] Carola en maartje @work
ziet er wel leuk uit voor de eerste keer maar ik zou nog geen wedstrijden gaan rijden![]()
als je hem al niet goed kan rijden in galop zou ik eerst maar eens les nemen en dan over een jaartje kijken hoe het dan gaat
caroltje16 schreef:ja dat is ook eerst de bedoeling, dat we eerst les gaan nemen, en dan pas als het goed gaat wedstrijden rijden
Roma_4ever schreef:caroltje16 schreef:dankje wel, ik had een vraagje, mijn verzorg paardje, ken de galop nog niet zo goed, en ik heb als ervaring mee een haflinger dat ze na 2 rondjes ervandoor schieten? wat kan ik doen om haar de galop goed te leren?
les nemen en niet zelf gaan klungelen als je dat nog nooit gedaan hebt
lotteluvah schreef:Zou ik bij lot de schaar er inzetten?
xLariss schreef:Weetje wat ik wil, een opblaas krokodil!
caroltje16 schreef:ik ben ook van plan om in de toekomst wedstrijden te gaan rijden, met maartje, zijn jullie niet benieuwt na me paardje ??hier een topicje [HAW] Carola en maartje @work
knabbelgirl schreef:oke er komt een megaquote in, en ik denk dat een paar zich even moeten vastbinden aan de stoel, en een paar anderen even de tenen in moeten rollen, anders komt t niet goed want ik geef mijn ongezoute mening
mieske schreef:
Kan het niet laten.. Krijg een lachbui
lotteluvah schreef:Ik ga maar eens wat ava's bouwen. Deze heb ik alweer veel te lang.
mieske schreef:Dit was mijn paardje toen..
lotteluvah schreef:Ik rij met een heel klein knopspoortje om haar wakker te houden. Anders loopt ze gewoon door mijn been heen
mieske schreef:Dat mag je wel vragen hoor![]()
Ik heb Temptation niet meer omdat ik hem niet meer fatsoenlijk een half uur kon rijden.. Ik heb toen ik hem een tijdje had, een scooter ongeluk gehad waarbij ik op me rug terecht ben gekomen. En daarbij heb ik een scolio (scheve ruggewervel of kronkel erin)
Daardoor kon ik door de pijn niet meer dan 15 minuten op Temptation rijden omdat hij zo hoog opgooide.. En aangezien hij een echt sportpaard is voor dressuur en springen, vond ik het zonde om hem maar 3 keer in de week 15 min te rijden.. Dus heb ik hem aan een goede vriend van mij verkocht die hem op wedstrijden start dressuur en springen.. En daar heeft hij het goed !
Nu rijd ik een paard van iemand die niet meer komt, dat paardje staat ook te koop. Hij gooit ook zo hoog op en nu weet ik dus ook precies weer waarom ik Temptation toen niet meer kon rijden.. helaas..
girlchat11 schreef:mieske schreef:
In de wei zeker ?!![]()
Nee onder het zadel
girlchat11 schreef:lotteluvah schreef:
Ik zou het ook maar niet verder gaan uitproberen. Er moet eerst een goede basis inzitten.
En aangezien je pony nogal kanteld (in dat ene topic die je poste) zou ik daar eerst hard mee bezig gaan.
Daar zijn we ook mee bezig. Ik ben nu ook weer terug op de basis. Ze is nog jong en ik heb het iedee dat ze weer besig is met een paar tanden door laten komen.
Het wil ook niet zeggen dat we het iedere les doen hoor. alleen als het er uit komt.
girlchat11 schreef:mieske schreef:
Ben ik het helemaal mee eens !![]()
als je paard 1 keer piaff deed, wil nog niet zeggen dat ze het kanMeestal gaat het dan per ongeluk..
Maar goed, als jij in je fantasie wereld wil leven moet je dat zelf weten
ik zeg toch ook niet dat het helemaal de bedoeling was... Ik zeg alleen dat ze het een keer gedaan heeft en het daarmee dus wel kan. Wil nog niet zeggen dat ik in een fantasie wereld leef.
girlchat11 schreef:omdat je op iets beoordeeld waar je vrijwel niks vanaf weetMaargoed...
Nu ik die broek steeds vaker voorbij zie komen vind ik hem steeds leuker worden
Hilde_q schreef:ja echt waarExpres in draf gesprongen maar ze hield haar achterhand er te laat bij en toen lag ik onder nienke, maar ze stond op en kwam naar me toegelopen
alle toeschouwers tegelijk: ''ahhhhhhhhhhhhh''
xLariss schreef:Jah maar ik wil ze wel afknippen (trekken/snijden/hoedanook) Het staat vet stoer
SmeeJ schreef:Hoeveel is 33 september, in oktober?
girlchat11 schreef:ik heb last van een koekjes vreet bui!
caroltje16 schreef:maar mag ik me eigen hier niet melden???
girlchat11 schreef:dit brengt me alleen maar mee in de verlijding om de schaar er in te zetten. Mischien kunnen er dan wel een keer kontjes in. Ik heb het 1 keer gedaan. Het zag er echt niet uit. Veel te groot.
caroltje16 schreef:ja oke, hartstikke bedankt,zijnn er van jullie die ook wedstrijden rijden mee haflingers?
lotteluvah schreef:Zou ik bij lot de schaar er inzetten?
Roma_4ever schreef:mieske schreef:*denkt iets, maar typt het voor de vrede maar niet *
als jij en ik het zelfde denken
Naomi_Haffie schreef:hoe kan ik m'n mam overhalen ?!
knabbelgirl schreef:oke er komt een megaquote in, en ik denk dat een paar zich even moeten vastbinden aan de stoel, en een paar anderen even de tenen in moeten rollen, anders komt t niet goed want ik geef mijn ongezoute mening