Zoals jullie merken spring ik zo afentoe weer eens ertussen in het topic.. Elke keer met excuus maar heb het gewoon ontzettend druk met de opleiding en 2 baantjes en ook nog eens Melody. Dus als ik even kan dan lees ik weer even bij. Vaak als stille meelezer en zo nu en dan een reactie:
@madeira wil even kwijt dat ik het ontzettend knap vind dat je zoveel bent afgevallen. en lekker dat je weer kan opstappen
@Amanda super dat je een betere plek heb gevonden voor Jim!!! Je halster is idd super, maar niks voor mijn melody.
@Avalon_ Maggy is leuk veranderd door de jonge jaren heen,Prachtig beestje.
@Hinke Ik herken jou situatie ik had hier ook heel veel last van op mijn oude school, mensen die hun afspraken niet na kwamen totaal niet meewerkte in het project. Heel vervelend maar ik heb altijd voor zekerheid gekozen en alles dan alleen gemaakt en dit kosten soms mijn nacht rust dat ik heel de nacht aan knallen was geweest zonder 1 min rust. Maar dit vermelde ik dan ook wel in het reflectieverslag en in de eindbeoordeling. Zodat ik mijn verdiende voldoende had en hun dus niet mee konden profiteren van mijn harde inzet. Erg leuk veulen trouwends
@monique mooie foto's
@moyra fijn dat het longeren lekker ging
@peelie mooi dat kevin tevreden was.
Verder heb ik niet direct een voorkeur voor merrie, hengst of ruin. Moet wel eerlijk bekennen dat de merrie's mijn zeer aantrekken voor hun heerlijke Bitch achtige gedrag!!! Past erg goed bij mijn eigen karakter. Ruinen ben ik altijd vriendjes mee iedereen denk ik wel. Merrie's zijn daarom ook echt een uitdaging!! Over haflingers zal ik ook eerlijk bekennen dat ik heeeel vroeger altijd zei ik wil een paardje met die witte manen (haflinger dus) Later toen ik iets ouder was waren die niet meer in belangstelling van mij. Ik had ook nooit meer gedacht ooit mijn 1ste eigen haflinger te kopen! Maar Melody had mijn hart gestolen en ik was echt dubbel en dwars verlieft op haar, nog steeds gelukkig alhoewel ik haar bloed vaak kan drinken als mevrouw weer een vreselijke bui heeft.
Melody gaat nog steeds langzaam aan zeker met kleine hupjes vooruit! Ze is met haar voer gezakt naar 2 handjes per keer Biks.. Dit omdat alle paarden gevoerd worden en Melody daar heel onrustig van wordt als ze niks krijgt!
Verder krijgt ze nog iederedag een flink aantal wortels en ze doet er een moord voor

We gaan zodra de bak bodem wat zachter is beginnen met cavalleti en dat heel rustig opbouwen naar lichte sprongentjes(waar ze eigelijk over heen kan draven zeg maar) om alvast aan haar conditie te werken voor de hopelijke keuring 2010!
omdat ik niet met bijzet's en allerlei hulp middelen wil werken op haar leeftijd wil ik haar toch anders fit krijgen en slank bespierd
Zooo dat was wel weer even mijn update hoor