[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 08:48

Groot gelijk Nathalie dat je er een meisje bij neemt. Ze is leuk zeg :D

Freya ze groeit als kool zeg! Wat leuk! Vind je fretjes ook erg leuk hihi.

Hinke tuurlijk mag je op Daims rijden! Hij is braaf zat hihi.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:33

Freya; wie sport er meer jij of Donna haha! Je conditie is beter dan de mijne ik had al eerder knock out gelegen hoor! Wahida groeit echt hard :D

Ik vind fretjes een beetje eng, ik heb wel 4 cavia's thuis en een konijn en die zijn wel heel lief..
Mn konijntje heet Kip, en mijn eigen cavia Tokepie, de overige drie (gadget, kaatje en flicka)
Ik ben echt dol op huisdieren, en zou er zo nog wel een katje bij willen maar t mag niet meer. We wonen ook met 6 mensen in 1 huis dus dat is al zo druk he ;)

Wel leuk een cavia uit een opvang nathalie, en het is nog een leukerd ook!

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:58

Ik wil eigenlijk nog een nijn en caaf, of 2 caafjes, of 2 nijntjes.
Maar heb ookal 2 poezebeesten lopen. Het wordt een beetje vol zo in mn kleine huisje dan he :+

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 10:33

@MM, dat klopt hihi :D vanmiddag foto’s :P zou wel laten zien als jullie dat leuk vinden :j
@Kallipooh, dankjewel :)
@ThornForest, ach af en toe flink shoppen is goed voor je zeg ik altijd :P behalve voor je portemonnee dan.. maar ach :P moet af en toe kunnen toch :D hopelijk slaag jij ook goed :D
@Naomi, haha ik ga zo er op als het kan enzo :P Lied is leuk!! :+:

Peelie schreef:
Ik persoonlijk vind het echt een heel leuke set en ik ben ook echt benieuwd hoe de kleurtjes staan op je bolle.

Maar ik ben er van overtuigt dat het echt leuk staat :D

Huh? Bolle? :P

@Nathalie, hopelijk lukt het :D leuk als je caaf een leuk vriendinnetje erbij krijgt :D
@Melody, Stuart zegt me wel iets… en Danielle (als we het over dezelfde hebben; meisje dat net haar pony heeft verkocht?) ken ik wel :j zit bij mij op school :j
@Freya, leuke foto’s! Vind Donna er goed uit zien en veullie ook! So sweet :+:
@Hinke, idd.. ben benieuwd of het door gaat.. hopelijk wel.. Gail zat op Madeira, ik liep er naast, ging door mijn knie (gelukkig niet hard, want kan soms mijn tranen dan amper bedwingen haha) en ze dacht nog ‘’wat ben JIJ nou aan het doen” hahaha :+ maar goed, ik hoop het wel..

Niemand wilt Madeira in het live zien hahaha :+ ik ben wel benieuwd naar jullie haffies!

Net naar het ziekenhuis geweest; heb spastische darm, niets ergs dus..
Diezel gaat straks ook naar de dierenarts, hij is wel héél erg afvallen in 1x. Kijk, hij moest ook wat kilo’s kwijt en hij is zo aardig goed. Maar we willen het wel op een gezonde manier hebben, hij is veel futlozer dan normaal. Verder wilt de dierenarts (dit is de dierenarts van Martin Gaus waar Diezel vandaan komt) ook even iets uit de bult halen wat hij heeft. Bult is veel kleiner geworden, maar ze willen dit voor de zekerheid doen.. Daarna lekker naar Madeira :D en een foto maken van het nieuwe setje :D

Er is iemand trouwens op mijn stal die zeg maar net haar studie heeft afgemaakt en massages geeft voor paarden. 1 massage kost 35 euro.. Ik ga er even over nadenken. Denk dat het wel lekker is voor Madeira’s spieren enzo :j

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 10:55

Tuurlijk willen we foto's zien! En madeira meeten, maar dat is wat verder weg ;) Eerst die uit de buurt hihi.
Succes bij de DA! Fijn dat het bij jou niks erg is trouwens!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 10:57

hihi, tjah, ik noem alle haffies bolle. merkte je dat niet? Ik noemde haar daar ook bolle :P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:03

Peelie schreef:
hihi, tjah, ik noem alle haffies bolle. merkte je dat niet? Ik noemde haar daar ook bolle :P

Ja dat is zo :P maar vind 't niet echt bij Madeira passen haha :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:16

hihi, nouja je snapt nu wel waarom ik de mijne bolle noem :P

hoe laat ga je naar "sexy deertje"?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:31

Dat klinkt leuker hahaha :D :D
Ik ga straks, eerst 1 uur met Diezel naar de DA van MG en daarna door naar Madeira :j

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:40

zo ik ga vandaag na de divoza vriend lief heeft vrijdag avond zelf zijn auto nodig
en vandaag had ie helemaal niks dus maak ik er nu maar mooi gebruik van hopen dat ik daar wel slaag

vandaag of morgen komt ook me zadel binnen dus ben benieuwt

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:43

en welk zadel heb je dan nu?

ik ga zo peesjes passen en rijden. Ik neem Nash gewoon lekker mee...

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:45

heb knightrider besteld heb hem in het echt gezien en valt best mee het is geen wereld zadel maar voor zo te beginnen is hij hopelijk prima is natuurlijk nog maar de vraag of het past ook al zijn de bomen wissel baar want dat zegt niks

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:49

en anders word het zoeken naar een ander zadel.

en nu zit ik me te bedenken of ik Nash mee neem... Aangezien hij bovenop zijn moeder springt...

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:51

ja mocht het niet passen ga ik kijken na wintec 500 gewoon warschijnelijk want ga geen duur zadel kopen nog aangezien ie niet is uitgegroeit wil daar nog en jaartje of 2 mee wachten en dan zadel maker laten komen echt veel rijden ga ik toch nog niet echt doen

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:01

ik zou het gewoon proberen! en gaat het niet dan stop je toch met rijden.. als je t niet probeerd zul je t nooit weten :P

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:03

Peelie schreef:
en anders word het zoeken naar een ander zadel.

en nu zit ik me te bedenken of ik Nash mee neem... Aangezien hij bovenop zijn moeder springt...

Dat deed Wahida ook ( ja zelfs merries hebben die kuren, hahaha ) Met rijden gaan ze als een malloot rennen om mama heen en uiteindelijk mama probren te stoppen.
Gewoon Nash mee nemen, krijgt hij ook gelijk beweging en jij kan aan je lachspieren werken.

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:08

Een mooie cavia! Mooie kleur. Ik wil ook altijd nog een knaagdier, konijn, cavio oid. maar mag ook niet meer want hebben 2 katten en een hond maar als ik weer op mezelf ga wonen met me vriend en we hebben de ruimte komt er zeker weten een knaagdier! :)

Freya; mooie foto's van je hoppes :) Ze zien er beide goed uit en de kleine groeit echt snel als je dat zo vegelijkt met z'n mama (ben de naam ff kwijt)

ik heb ook een wintec 500 om mee te beginnen Akino groeit ook nog dus dacht ook bij mezelf ga geen duur zadel kopen voor die paar jaar. Als Akino uitgegroeid is zien we wel weer :) en de wintec past goed.

Ik ga zometeen naar Epplejack heb eigenlijk niks nodig maar we waren er nog nooit geweest en wilden gewoon ff koekeloere.

Vanmiddag gaat dat meisje die zondag ff op Akino zat er weer op. Hoop dat hij net zo ontsapnnen is als toen. Ik vind het echt zo knap van Akino en ben echt zo blij dat hij het zadel nog steeds 'accepteert' :D Misschien kan ik vanmiddag ook wel ff foto's plaatsen als het lukt.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:41

ik heb gelijk een goed zadel gekocht. Een kieffer met een versmeltbaare boom. Echt ideaal.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 13:36

Gelukkig kon ik eerst een zadel lenen en dan ga ik van het najaar kijken voor een ander zadel. Ik rijd nu met een kieffer en dat bevalt zeer goed, dus misschien ga ik wel op zoek naar een andere kieffer.
Alleen vind ik cross en springen ook erg leuk en dat gaat misschien niet zo lekker met een dressuurzadel..

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 14:01

Ik heb nog een wintec vzh liggen O:)
Hahahaha geintje.

Ik hoop voorlopig nog wel even met mijn Thorowgood te doen :)

Joopiexx al wat gehoord van de rechtsbijstand?

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 14:05

zo ik ben ook weer thuis

ze hadden veel uitverkoop bij de divoza
dus helaas veel lege schappen

maar ben geslaagd

heb en hoofdstel bit beugelriemhoesjes en en longeerlijn gekocht
was totaal 70 euro kwijt dus viel nog reuze mee hahaha

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 14:13

Ik ken dat bij de Divoza, daarom laat ik dingen apart leggen en kom ik het later *met uitbreiding* halen (A)

Gister heerlijk gereden, Daims mag weer onder het zadel, het viel dus allemaal wel mee, zwaar werk maggie nog niet doe maar het betekend wel weer dat ik nu elke dag aan het rijden ben :)
Moest gister ook ineens invallen dus heb nog gewerkt ook..
Het verbaasde me wel (had voor de eerste keer late staldienst) hoe sommige mensen met de spullen van de manege omgaan.. En dingen opruimen..
Als alles op een manier hangt dan hangt jij het toch ook zo? Niet dus xD
Mijn werk; Alles weer netjes ophangen, noteren wie het was en de week erna waarschuwingen uitdelen.. Gezellig toch?!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 14:16

tja ze hadden gelukkig nog 1 hoofdstel in de maat dat ik moest hebben longeerlijn was helft van de prijs en echt veel meer had ik eigelijk niet nodig

ja op manege phoeeee daar kijken mensen niet na wat ze met spullen doen is toch niet eigen he

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 14:19

Pff.. Wij hangen onze hoofdstellen altijd netjes op en geven ook regelmatig cursussen enzo..
Dus nu weten inderdaad alle beginnertjes en kinderen hoe het moet.. en hangen alles netjes afgespoeld en wel terug..
maar de pubers en volwassenen die weten blijkbaar niet hoe alles opgehangen moet worden :S

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 14:21

nee idd die hebben vaak wel lak aan regels vooral als het geen eigen spul is maar dat zie je over al wel denk hoor