[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dapnik

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 11:46

Bedankt voor de felicitaties!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 13:09

Peelie schreef:
Madeira_ schreef:
@Maayke, wat een leuke foto! Gefeliciteerd met je nieuwe lieve aanwinst!

@Natalie, gefelicteerd met je super schattige neefje!

@Dapnik, gefeliciteerd met je verjaardag :D

@Mara, fijn dat het zo fijn ging de les :D

Ik ga nog even kijken hoe morgen mijn privéles gaat. Want eh.. ik ben best stom geweest volgens mij om zo impulsief mij in te schrijven. Er stonden blokken met letters buiten, Madeira wilde er niet eens langs :P gister is ze met een grote fries (ruin) in de paddock geweest. En het ging goed :D ze gilde af en toe naar hem, maar toen ze eenmaal gewend waren stonden ze zo heerlijk te kroelen met elkaar :+:

maar je gaat je proefje toch gewoon in de binnebak doen??? het is namenlijk indoor seizoen...

Sorry Gail!
Maar het is in een binnenbak, maar er worden hekjes neer gezet omdat de binnenbak anders te groot is.. En daar baal ik van.. Maar goed, ik ga het gewoon proberen denk ik..

Owja, gister nieuw zadeldekje van mijn vader gekregen met hartjess :D

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 13:14

@Dapnik: gelukkige verjaardag :D Ik verjaar de 26ste :P

@Madeira_ ik ben benieuwd naar je proefje :D

De paarden kunnen eindelijk weer degelijk buiten :D Zyta heeft gisteren 10 minuten aan het bokken, steigeren en sprinten geweest :D Vanavond gaan we proberen haar misschien aan de longe te krijgen, als ik er de moed voor heb en als het al te riskeren valt :P

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 13:18

JEEJ! :D de paspoortjes van Alex en Abel zijn binnen! Het zijn toch Halfbroertjes! :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 13:19

Chipieke, ik zelf ook, nouja, ik ben eigenlijk gewoon bak dat IK er niets van bak :P
Jij verjaart op mijn eerste stage dag..
Mijn school zoekt voor mij een stage (voor alle die niet inhebben gelverd waar ze stage gaan lopen voor een bepaalde datum) en ze proberen voor mij dat ik bij gehandicapten kan stage lopen :D want ik kan niet bij een basisschool of kinderdagverblijf vanwege mijn slechtziendheid. Dus zou moeten kiezen tussen ouderen en gehandicapten zeg maar. Maar ik wil bij gehandicapten werken later. Dus ik hoop het zo dat het kan :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 15:09

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 15:43

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 15:45

wat een leuk dekje!!! :oo echt usper leuk :D

ik kan niet wachten totdat het weer licht is en we weer foto's kunnen maken...

Ja wat zouden jullie doen???

Ik heb zaterdag een wedstrijd, maar Mara is zwanger. Er zal waarscheinlijk best wel wat stres zijn. Dus de vraag... zal ik gaan of niet? ik vraag het me echt af... ik wil wel heel graag... maar het is 1 uur rijden voor 1 proefje...

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 16:48

leuk denk je paulien:P
gewoon de proef rijde
ik heb tog ook een keer met er tussen die hekjes gereden op de nationale in den bosh en ging goed hoor:P

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:03

Dapnik gefeliciteerdd..!!

Paulien wat een ontzettend leuk dekje!

de rest lees ik vanavond bij, ga nu even uitmesten adiosss!

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:23

ik heb ff een vraag:P

donderdag heb ik de clinic op de manege maa rik weet nog niet helmaal op wie ik zal gaan

liedewij is natuurlijk al oud en stuikelt wel is en loopt wel is onregelmatig en met der hoof erg hoog.. rij nog wedstrijde met der

dulsenea loopt in draf wel aan de teugel maar kan wel is bokken race en zo:p rij geen wedstrijde meer met haar..

of
bianca vandaag weer op geweest ging goed
en em oom dacht al gaan we nouw dit weeken 2 ker op een dag dat ik dan wel op haar kan dat lijkt me eigleijk wel het leukste:p

wat vidne jullie
lastige he al heb je er meer:P

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:35

Ik zou als ik jou was Bianca meenemen. Clinic is om te leren, als je een paardje meeneemt die alles toch wel doet leer je een stuk minder.. en aangezien het jou het leukst lijktzou ik dus gewoon Bianca meenemen.. een clinic is niet voor mooi en perfect maar om te leren. dus ik zeg gewoon doen :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:46

Nathalie wat een schattig neefje heb je trouwens!!

Mn computer is te traag dus krijg de filmpjes nog ff nie geopend..

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:51

Nathalie83 schreef:
Ik zou als ik jou was Bianca meenemen. Clinic is om te leren, als je een paardje meeneemt die alles toch wel doet leer je een stuk minder.. en aangezien het jou het leukst lijktzou ik dus gewoon Bianca meenemen.. een clinic is niet voor mooi en perfect maar om te leren. dus ik zeg gewoon doen :D

ja dat is zo maar bianca ben ik nog aan et belere n he:p
ze kan tot wat we gedaan hebben stap draf los en dan figuren rijden en vna hand verandere en zo:P

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 17:59

Naomimak je kunt dan wel tips krijgen hoe je weer verder kan gaan met het beleren van Bianca..

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:03

joopiexx schreef:
Naomimak je kunt dan wel tips krijgen hoe je weer verder kan gaan met het beleren van Bianca..

das wel zo ja
maar tog het is weer andere omgeving met ander paarde in de bak en zo..

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:59

kun je dan niet dulsenea en bianca allebij meenemen?? (heb gezien dat jullie van die leuke vrachtwagentjes hebben ;) ) als het dan niet gaat met bianca kun je overstappen op dulsenea..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 19:22

Ik ou voor Dul gaan denk ik.. Of Bianca.. Dul doet wel is vervelend misschien, maar kun je wel van leren daar denk ik :j Bianca is misschien nog een stapje té ver?

DivaMiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 19:48

Hey! Deze afweging ben ik nu ook aan het maken voor mijn clinic over 2 weken!

Ik zou gaan voor Dulsena! Een nog maar half ingereden paard lijkt me niet slim op ander terrein!

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 20:07

MaaykeKramer schreef:
heb ik ook een hekel aan! rare bultje enz ohh gaat me dan gelijk kriebelen hier schijnt een heerlijk zonnetje dus ga zo even lekker buitenrijden denk ik zo :D

haar traanbuisje zat/zit verstopt. gelukkig dus geen ontsteking in of aan het oog! Dus het traanvocht wat normaal via je neus eruit gaat komt nu dus via het oog eruit, vandaar het tranen.
moet nu 2 keer per dag vit.A zalf in haar oog doen en dat 3 dagen en dan moet het over zijn. Gelukkig helpt de staleigenaar me daarbij, want in mijn eentje gaat mij dat niet lukken, hahaha

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 21:13

ik ga denk ik voor liedewij
want ja bianca is denk nog te gouw...
en dulsenea ja waar om zo ik wille weten wat er bij dul niet goed gaat terwijl ik tog geen wedstrijden meer met haar rij

met liedewij rij ik nog wedstrijde dus dan is het wel hondiger dnek ik
maar wel gaan gewoon door met bianca natuurlijk
en meschien al met haar in feberuari wedstrijd rijden

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 21:25

iemand nog een iedee of ik zaterdag nou wel of niet die wedstrijd moet gaan rijden...
ze liep vandaag wel weer heel erg lekker... ook tijdens ht springen en na de sprong :D

lisa_orpha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:38

heykes :)

ben vandeavond naar de manege geweest en orpha liep wel fit jong ze loopt altijd buiten in de middag ook met haar vriendje maar blijkbaar had ze heel veel energie vandaag hihi :D was wel grappig zo rond crossen enzo

ma ze was super lief toen ze los liep in de piste en ik bij haar bezig was was ze zo mooi aan het volgen en ze begint al beetje te reageren op links en recht vind ik weg tof en handig... achteruit dat kan ze al goed :)

ben blij dat het zo goed gaat,het is de 1ste keer dat ik een veulentje heb en iedereen had mij eigenlijk bang gemaakt dat dat te riskant enzo is maar het gaat allemaal goed,veel beter dan dat ik gedacht had. en het is natuurlijk mijn 1ste paardje niet heb er vroeger ook nog gehad maja door omstandig heden.ze leert snel bij en doet het graag ook :)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:48

Klijntjuh schreef:
JEEJ! :D de paspoortjes van Alex en Abel zijn binnen! Het zijn toch Halfbroertjes! :D

Leuk dat ze ook echt familie zijn van elkaar :D Zelfde vader neem ik aan?

Hoe is het trouwens afgelopen met je testen?? Weet je al meer? (als je het er niet over wil hebben snap ik dat hoor..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:54

naomimak schreef:
ik heb ff een vraag:P

donderdag heb ik de clinic op de manege maa rik weet nog niet helmaal op wie ik zal gaan

liedewij is natuurlijk al oud en stuikelt wel is en loopt wel is onregelmatig en met der hoof erg hoog.. rij nog wedstrijde met der

dulsenea loopt in draf wel aan de teugel maar kan wel is bokken race en zo:p rij geen wedstrijde meer met haar..

of
bianca vandaag weer op geweest ging goed
en em oom dacht al gaan we nouw dit weeken 2 ker op een dag dat ik dan wel op haar kan dat lijkt me eigleijk wel het leukste:p

wat vidne jullie
lastige he al heb je er meer:P

ik zou voor liedwij gaan.. je kan er dan mooi aan werken haar nageeflijk te krijgen waardoor ze misschien ook minder opnregelmatig word :) of idd bianca, die kan een hoop leren en dat kunnen jullie dan samen oppikken :)