Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Peelie schreef:Madeira_ schreef:@Maayke, wat een leuke foto! Gefeliciteerd met je nieuwe lieve aanwinst!
@Natalie, gefelicteerd met je super schattige neefje!
@Dapnik, gefeliciteerd met je verjaardag![]()
@Mara, fijn dat het zo fijn ging de les
Ik ga nog even kijken hoe morgen mijn privéles gaat. Want eh.. ik ben best stom geweest volgens mij om zo impulsief mij in te schrijven. Er stonden blokken met letters buiten, Madeira wilde er niet eens langsgister is ze met een grote fries (ruin) in de paddock geweest. En het ging goed
ze gilde af en toe naar hem, maar toen ze eenmaal gewend waren stonden ze zo heerlijk te kroelen met elkaar
maar je gaat je proefje toch gewoon in de binnebak doen??? het is namenlijk indoor seizoen...
Ik verjaar de 26ste 

Zyta heeft gisteren 10 minuten aan het bokken, steigeren en sprinten geweest
Vanavond gaan we proberen haar misschien aan de longe te krijgen, als ik er de moed voor heb en als het al te riskeren valt
de paspoortjes van Alex en Abel zijn binnen! Het zijn toch Halfbroertjes!
want ik kan niet bij een basisschool of kinderdagverblijf vanwege mijn slechtziendheid. Dus zou moeten kiezen tussen ouderen en gehandicapten zeg maar. Maar ik wil bij gehandicapten werken later. Dus ik hoop het zo dat het kan

ben benieuwd hoe die op Madeira staat
Madeira_ schreef:Ik heb een nieuw sjabrakje gister gekregen van mijn vader
Deze:
http://www.interhippique.nl/webyep-syst ... g-7646.jpg
Stoer heben benieuwd hoe die op Madeira staat
echt usper leuk 
Nathalie83 schreef:Ik zou als ik jou was Bianca meenemen. Clinic is om te leren, als je een paardje meeneemt die alles toch wel doet leer je een stuk minder.. en aangezien het jou het leukst lijktzou ik dus gewoon Bianca meenemen.. een clinic is niet voor mooi en perfect maar om te leren. dus ik zeg gewoon doen
) als het dan niet gaat met bianca kun je overstappen op dulsenea..
Bianca is misschien nog een stapje té ver? MaaykeKramer schreef:heb ik ook een hekel aan! rare bultje enz ohh gaat me dan gelijk kriebelen hier schijnt een heerlijk zonnetje dus ga zo even lekker buitenrijden denk ik zo

was wel grappig zo rond crossen enzo
naomimak schreef:ik heb ff een vraag:P
donderdag heb ik de clinic op de manege maa rik weet nog niet helmaal op wie ik zal gaan
liedewij is natuurlijk al oud en stuikelt wel is en loopt wel is onregelmatig en met der hoof erg hoog.. rij nog wedstrijde met der
dulsenea loopt in draf wel aan de teugel maar kan wel is bokken race en zo:p rij geen wedstrijde meer met haar..
of
bianca vandaag weer op geweest ging goed
en em oom dacht al gaan we nouw dit weeken 2 ker op een dag dat ik dan wel op haar kan dat lijkt me eigleijk wel het leukste:p
wat vidne jullie
lastige he al heb je er meer:P
of idd bianca, die kan een hoop leren en dat kunnen jullie dan samen oppikken