knabbelgirl schreef:xeen je hebt helemaal geen foto's van tic in je proof?
Die komen er wel terug in.

En wanneer de nieuwe camera er is gaan we natuurlijk een volledige shoot houden om het te testen hé!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:xeen je hebt helemaal geen foto's van tic in je proof?
Ticcie schreef:En Xenia heeft bijna zand geproefd en veel pijn aan de rug..
_karin_ schreef:*Rolt van stoel bij rijfoto's! Omg! Wat een dressuurkoppel zijn wij toch als we inrijden. *![]()
Sneakt van stoel om house te gaan kijken en omdat ze zich nog niet heeft voorgesteld en dat binnekort maar eens moet gaan doen.
lotteluvah schreef:Ik ben gewoon zwanger
suusiejj schreef:
suusiejj schreef:Wentos schreef:hier zeggen ze wel waar het hartje vol van zit, loopt de mond van over suus
jaja wrijf het er maar in hahaha
zeggen we hier ook
zat een stom topic te lezen over een kind van nog geen 15 die dus nu al je weet wel wou
daarom ging het mis denk
lotteluvah schreef:
knabbelgirl schreef:ik ben bij vanaf 184
Ik heb hele leuke foto's voorbij zien komen! Maar Suuz, waarom heeft je pony een muilkorf om?
Ticcie schreef:knabbelgirl schreef:haha vertel xeen
Nja gewoon.. Ik reed dus even met Ticcie, ging hem gewoon wat loswerken en stoppen want kan toch nie veel rijden hé.. En had hem ingedraafd enzo en ging naar stap en ging galopperen door van stap naar galop te gaan hé. Ie sprong echt super aan, mooi actief enzo, was echt trots! (Was ongeveer op X dat ik aansprong op de cirkel.) En wanneer ik aan de A kom begint ie ineens te bokken te bokken te bokken NIE TE DOEN! Stelt hij hem nog es stil, maakt hem volledig bol en smijt alles eruit, heb er dan maar mijn benen ingezet, even geschreewd tegen hem en zweep erbij en ja, dan was hij terug vooruit in galop, maar ik zat er echt uitgeput op! Deed zoveel pijn door al die schokken op de vangen..
Maarja, ik bleef zitten..
dlientjuh schreef:hooiii
ik lees dalijk bij
Morgen onder het mes
pff allemaal opties gegeven.. morfine pomp enz ruggeprik = No way
hoop dat ik niet in het ziekenhuis hoef te blijven
dlientjuh schreef:ennnn ik heb een cameraaatjeeee eindelijk
ben zo weer terug denk ik![]()
Garmana schreef:
suusiejj schreef:je bedoeld toch dat met haflingergekken erop ?? met een logo of niet?
ben er een tijdje uitgeweest
als we die nou eens op dat dekje doen die je hier net neerzette? die zwarte met rose?
(of word dat te duur?)
Wil er wel 1 voor as namelijk
suusiejj schreef:dooie boel hier haha
morgen drukke dag
eerst na de IB groep, neem kogels mee want word heel kwaad denk
dan na huis en eten met pa (tja moet maar een keer he tussen de middag)
dan dropt hij me bij stal, daar ga ik Slobber maken voor Asra, dan Asra rijden, daarna stal uitmesten en de kast uit mesten, (werk ik meteen me patat er weer af die ik tussen de middag eet)
Daarna met de bus terug naast hengelo stadion, en vanuit station na huis waggelen,
dan ff de honden uitlaten en eten, daarna met gijs na de sportschool om me op te geven en als het kan meteen sporten '(gijs zit er ook maar wil niet alleen en ikke ook nietkomt goed uit dus)
dan thuis lekker douche en miskien meteen pitte ma dat week nog niet iig nog ff hondjes uitlaten
dat sporten word waarschijnlijk maandags woensdags en vrijdags avond![]()
heb er zin an
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:je bedoeld toch dat met haflingergekken erop ?? met een logo of niet?
ben er een tijdje uitgeweest
als we die nou eens op dat dekje doen die je hier net neerzette? die zwarte met rose?
(of word dat te duur?)
Wil er wel 1 voor as namelijk
uhuvindk ook
dlientjuh schreef:ga zo slapen
voel me wel een beetje grootik word in een kinderziekenhuis geopereerd en ben 17 kan nog net
maargoed al die kleintjes
dlientjuh schreef:ga zo slapen
voel me wel een beetje grootik word in een kinderziekenhuis geopereerd en ben 17 kan nog net
maargoed al die kleintjes
suusiejj schreef:mooooooooooooooooooooooon mooie mafketel
jah nja ik las een idee van ?????? geen idee, om zelf een dekje uit te kiezen met het logo hebben we allemaal ons eigen keuze dekje en toch hetzelfde logo
weet alleen nie meer wie dat voorstelde maar ik vind het wel een goed idee en karin meende ik ook maar weet ik niet meer voor vast..
dlientjuh schreef:ben nog eventjes
heb bijgelezen maar heb even geen tijd te reageren
pfffff ben blij als woensdag voorbij is
en hoop niet al te veel pijn te hebben dan moet ik blijven