Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zou graag wat meer hebben maarja dat lukt noet.

mijn vorige haf reed in bitloos die kon geen bit meer in na operatie. In begin leek het nergens op maar na een tijdje konden we alles wat we met bit ook konden 

Yvank_ schreef:mannen![]()
'Yvanka de hond heeft gekotst![]()
, Ja dus ? wat let jullie om het op te ruimen?'
Nee dat konden ze niet aan dan moesten ze zelf ook kotsen. Zucht dus wie kon de boel opruimen?
Daarna ze maar gelijk aan het werk gezet met de was ophangen , strijken en vouwenvoort wat hoort wat.
Klasien schreef:Ik bedacht dat het we wel weer eens bitloos konden gaan rijden. De vorige keren was het geen succes. Stuur en rem enzo is prima, het lukt alleen niet om stelling te krijgen. Ik vraag me rot, maar geen reactie. Voortaan gewoon weer met bit dus
Maar wel teugeldruk houden als je vraagt, dus niet los-vast.. Pas als ze loslaat ontspan je dan weer. 

Ja ze is enigzins flegmatiek zeg maar haha! Klasien schreef:Nee ik rij niet met een spoortje. Daar vind ik mijn been niet rustig genoeg voor. Bovendien moet ze gewoon op been reageren, daar is geen spoortje voor nodig. Een spoor is voor de verfijning van de hulpen, zo ver zijn wij recreatief dressuur duo nog láng niet.
Ik ben lange tijd niet consequent geweest met mijn beenhulpen, daar is het mis gegaan. Mijn eigen schuld. Maar daar werk ik nu hard aan!
Yvank, onder de trailer door kabels leggen? Vertel...
Klasien schreef:Nee ik rij niet met een spoortje. Daar vind ik mijn been niet rustig genoeg voor. Bovendien moet ze gewoon op been reageren, daar is geen spoortje voor nodig. Een spoor is voor de verfijning van de hulpen, zo ver zijn wij recreatief dressuur duo nog láng niet.
Ik ben lange tijd niet consequent geweest met mijn beenhulpen, daar is het mis gegaan. Mijn eigen schuld. Maar daar werk ik nu hard aan!
..