Maar wel een kl*te kwestie zeg!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Madeira_ schreef:*Bijgelezen vanaf pagina 224*
@Melody, ik heb net een setje gekochtwaar ben je geweest in Swifterbant? Riverduinweg? (Ik woon daar). Leuke foto’s! Knappe haf heb je
Ha meiden! Was heel erg gezellig met Gailben nu wel dood moe hihi. Vandaag zijn we dus wezen shoppen. En ja.. ik heb een heel mooi setje gekocht! Ik kijk altijd naar zwarte kleren. Dus mijn moeder zei ‘’koop toch is iets met een kleurtje!’’ ik gelijk zeuren; nee mam, ik wil mezelf zoveel mogelijk niet opvallend maken. Maar ze zei kom op je bent bijna 40 kilo kwijt, je kunt ’t nu wel hebben
dus ik beetje rond zoeken, en uiteindelijk heb ik gekocht:
Donker bruine rijbroek (met lerenzitvlak) met 2 vanille gele shirtjes (allemaal van HV Polo) + bijpassende sjabrak
(En ook nog een cap, vliegenspray, snoepjes, borstel, zo’n blok –weet effe de naam niet- waar je viezigheid van de vacht mee kunt halen, maar is minder interessant). Dus morgen ga ik rijden en mam maakt er een foto van![]()
Pfff.. morgen naar ’t ziekenhuis voor uitslag en donderdag weer naar het ziekenhuis krijg ik te horen of mijn rot knie nog wat mee gedaan kan worden.. ben benieuwd.
Nathalie83 schreef:Ik wou eerst nog ff wachten met een nieuwe.. maar Lisa (me andere caaf) is echt zich zelf niet en zit alleen maar in d'r huisje.. vind dat echt zielig.. maar ze hadden eerst geen vrouwtjes alleen.. alleen een zwarte maar dat wil ik niet omdat zoe ook zwart was..
Ik kan echt niet meer zonder me beesjes..
Freya schreef:Inderdaad als je alle haffies wilt ontmoeten ... dat wordt rondje nederland tuffen.
Ik wil ook Daimy, Wenner en Anky en al die andere haffies live zien. Maar ja waar haal je die tijd vandaan. Hier in de omgeving is geen probleem ,maar verder weg wordt toch erg lastig.