[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:25

Je hebt antwoord ;)
Maar wel een kl*te kwestie zeg!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:49

*kruipt uit meeleeshoek*

Ik heb net een mail gestuurd naar stichting cavia! Heb een mooi vriendinnetje voor Lisa gezien op de site :D nu maar hopen dat ik haar mag ophalen :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:57

Super dat je er eentje uit de opvang haalt.
Ik ga duimen voor je dat je haar mag halen, ben wel benieuwd.
Heb altijd een zwak voor die diertjes. Heb ze vroeger zelf gefokt.

muppetmayo

Owwwww leuk :D

Ga voor je meeduimen! Een dinnetje is wel zo gezellig natuurlijk :)

Nathalie83

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:59

Madeira_ schreef:
*Bijgelezen vanaf pagina 224*

@Melody, ik heb net een setje gekocht :D waar ben je geweest in Swifterbant? Riverduinweg? (Ik woon daar). Leuke foto’s! Knappe haf heb je :+:

Ha meiden! Was heel erg gezellig met Gail :) ben nu wel dood moe hihi. Vandaag zijn we dus wezen shoppen. En ja.. ik heb een heel mooi setje gekocht! Ik kijk altijd naar zwarte kleren. Dus mijn moeder zei ‘’koop toch is iets met een kleurtje!’’ ik gelijk zeuren; nee mam, ik wil mezelf zoveel mogelijk niet opvallend maken. Maar ze zei kom op je bent bijna 40 kilo kwijt, je kunt ’t nu wel hebben :D dus ik beetje rond zoeken, en uiteindelijk heb ik gekocht:
Donker bruine rijbroek (met lerenzitvlak) met 2 vanille gele shirtjes (allemaal van HV Polo) + bijpassende sjabrak :D
(En ook nog een cap, vliegenspray, snoepjes, borstel, zo’n blok –weet effe de naam niet- waar je viezigheid van de vacht mee kunt halen, maar is minder interessant). Dus morgen ga ik rijden en mam maakt er een foto van :D

Pfff.. morgen naar ’t ziekenhuis voor uitslag en donderdag weer naar het ziekenhuis krijg ik te horen of mijn rot knie nog wat mee gedaan kan worden.. ben benieuwd.

Dankje! :D Ik weet niet precies hoe die weg heet, maar het is bij stal stuart! Paard waarmee ze in de bak staat is Salanda van Danielle, die kende je geloof ik wel ;) Daan en ik hebben dat hele stuk op mel gereden met z'n tweetjes zonder zadel, én een spierpijn dat we hadden de volgende dag O:)

Wat een spullen heb je gekocht :wow: , leuk zeg! Setje lijkt me erg gaaf! Benieuwd naar de foto's! :):) :j

Succes morgen, spannend hoor :(:)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:01

wat een leukerd ... als ik ze zo zie zou ik wel weer willen

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:03

Ik wou eerst nog ff wachten met een nieuwe.. maar Lisa (me andere caaf) is echt zich zelf niet en zit alleen maar in d'r huisje.. vind dat echt zielig.. maar ze hadden eerst geen vrouwtjes alleen.. alleen een zwarte maar dat wil ik niet omdat zoe ook zwart was..
Ik kan echt niet meer zonder me beesjes..

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:04

Even spammen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De rede dat ik op me kont in de bak zit, wordt duidelijk als jullie de filmpjes gezien hebben, die zijn nu aan het uploaden

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:05

haha ben benieuwd naar de filmpjes ;)

Wat worden die kleintjes toch snel groot zeg..

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:06

Nathalie83 schreef:
Ik wou eerst nog ff wachten met een nieuwe.. maar Lisa (me andere caaf) is echt zich zelf niet en zit alleen maar in d'r huisje.. vind dat echt zielig.. maar ze hadden eerst geen vrouwtjes alleen.. alleen een zwarte maar dat wil ik niet omdat zoe ook zwart was..
Ik kan echt niet meer zonder me beesjes..

Groot gelijk dat je er eentje bij neemt.
Ik durf het niet aan vanwege me fretten, heb ooit een fret gehad die een cavia te grazen nam en dat wil ik echt nooit meer mee maken. Fret was ontsnapt uit zijn kooi, is vervolgens de trap op gelopen en heeft zijn slag geslaan. Met resulaat 2 dode dieren, cavia door fret vermoord en fret in laten slapen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:08

Ja he, gaat veelste hard.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:09

snap ik.. heb het sowieso niet zo op fretten.. Hebben hier (in me oppashuis) in het verleden veel kippen gedood..

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:12

Ik heb er nu twee zitten, ook uit een opvang. Een dominate dame genaamd Amber en een dove dame, genaam Kyra.
Ik zal eens foto's zoeken van ze.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:15

:D Kyra.. Zo had Avalon geheten als ie meisje was geworden :P

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:17

Ik kijk je filmpjes morgen ff.. K ga ff blokje om met dehond en kruip er dan ook in..

Trusten allemaal!! :evaw:

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:19

Freya schreef:
Inderdaad als je alle haffies wilt ontmoeten ... dat wordt rondje nederland tuffen.

Ik wil ook Daimy, Wenner en Anky en al die andere haffies live zien. Maar ja waar haal je die tijd vandaan. Hier in de omgeving is geen probleem ,maar verder weg wordt toch erg lastig.

De ene week ga je naar de éen, de volgende week naar de volgende! Je moet iig zeker nog eens Ankie bekijken hoor. Kan je er ook meteen ff een rondje op rijden. En jij trouwens ook muppetmayo (en ik ben nu alweer je echte naam vergeten :o ). Dat is alleen maar goed voor mijn eenkennige tuttebolletje. En dan wil ik ook op daims! Maakt niet uit dat je er nog maar 5 keer op gereden hebt hoor :+ Of anders zou ik je een keer kunnen helpen als je er zelf op gaat (weet niet of je veel aan mijn hulp hebt maar goed :P )

@freya: omg wat een beesten, die fretten van je! En jij zaterdag nog vertellen dat ze zo leuk zijn :+

@joopie: Klinkt leuk. Wel fijn dat utrecht tijdelijk is dan. Het is echt niet leuk om elke dag zover te moeten reizen. Intern begeleider, op een middelbare school dus? HEt ljjkt me een behoorlijk heftige baan.

Heb geen ervaring met rechtsbijstand. (hopelijk is het niet iets ernstgs waar je het voor nodig hebt?)

@madeira: oh dus dat was die operatie waar je zaterdag over vertelde? Een operatie aan je knie? Ben benieuwd naar je spullen btw.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:20

Citaat:
De rede dat ik op me kont in de bak zit, wordt duidelijk als jullie de filmpjes gezien hebben, die zijn nu aan het uploaden

Je maakt ons wel erg nieuwschierig :D Wahida is gegroeid! Ze wordt zeker weten groter dan donna, denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken.

@nathalie: welterusten!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:25

Laatste filmpje is bezig met uploaden, hij is niet zo snel vandaag ...

Afbeelding
Amber , foto is van vorige jaar

Afbeelding
Kyra

Filmpjes komen morgen hier te staan.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:27

Het zijn leuke beestjes jolanda, jammer dat ze van die gemene grote tanden hebben (en die ook gebruiken := ).
Ik ga nu naar bed, ga morgen ff je filmpjes bekijken!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:31

Filmpje 2 is als laatste geupload, dus die duurt nog eventjes eer hij te zien is.
En man lief was in een lollige bui.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:34

@ Hinke, ze zijn ook leuk, zolang je ze niet bij een prooidier van ze neer zet, of ze er in de buurt van kunnen komen.

Erg he, ze groeit echt als kool, je hoort dr bijna groeien.

Ik ga ook me mandje opzoeken, morgen springen met Baco ... hoop dat hij beter zijn best doet als vanavond, toen kon ik hem zowat achter het behang plakken.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:38

leuke filmpjes weer van ze ;) je heb ook gelijk weer aan je conditie gedaan vandaag hahaha

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:40

Dat was ook de rede dat ik op de grond zat, hahaha moest even bijkomen, hhahaha Denk dat ik toch maar moet gaan stoppen met roken.

En dat rennen is ook niet goed voor me rug, die doet nu mega zeer, maar ach, heb toch even lol met me knollie gehad en dat gaat voor.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 23:43

hahahaha ja zal best hahaha je voorgaande foto met de fretten er op liggen je sigareten hahaha dus was al te zien tja is niet goed voor je hahaha ik rook niet maar conditie heb ik zeker niet hahaha