rechts Themba
en links Linda van Barbalala hier op bokt 
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en links Linda van Barbalala hier op bokt 
kan weer genieten op stal

voor zon resultaat zou ik wel 24 uur willen puffen
hij heeft echt een stoer koppie vind ik 
Hinke schreef:Het is hier inderdaad dood![]()
Vivalavida: ziet er heel ontspannen uitVind je dat niet eng, om hem meteen los in de bak te laten? Ik heb dat met ankie de allereerste keer toen ze een longeersingel omkreeg (ze was toen 2) ook gedaan, maar toen ging ze heel even zo erg bokken dat ze bijna tegen een boom aan sprong
.
Is hij nu trouwens 2,5 of 3,5?
Ik heb ook even helemaal niks te melden aangezien ik paardloos ben nu. Ik heb met de mensen van mijn nieuwe stal afgesproken dat ze me zouden mailen, dus ik zit in spanning af te wachten tot ik een mailtje krijg![]()
Ik zit er over na te denken om een rood of roze halterhoofdstel van marylot te kopen speciaal voor buitenritten:http://www.goedhard.nl/N_frame.html?http://www.goedhard.nl/N_home.html
Maar eigenlijk is het niet zo verstandig als ik nu geld ga uitgeven
op tzadel en singel allebei niet.. wist ik al van te voren dus daarom sowieso niet, en we hebben geen bomen in de bak gelukkig 

Jottem
het ging zo onwijs goed
ikke helemaal trots op mijn bolle. Echt op de manier die stravero gebruikt. Handen stil en dan maar wachten tot ze zakt. en dat deed ze heel erg mooi. In het begin was ze nog een beetje onrustig met haar hoofd. Maar daarna liep zo lekker los over haar rug en lekker actief. Het voelde echt super
Op een gegeven moment mocht ik ook een pasje voorwaarts gaan rijden en ze vertrok echt!!! Dat had ik nog nooit zo gevoeld bij haar
volhouden dus
Ondanks dat hij zo'n groote bles heeft vind ik het heel mooi bij hem
op naar de wedstrijd die ik eigenlijk met Babbes zou starten maar nu met Themba start

gister is ze met een grote fries (ruin) in de paddock geweest. En het ging goed
ze gilde af en toe naar hem, maar toen ze eenmaal gewend waren stonden ze zo heerlijk te kroelen met elkaar
lol Madeira_ schreef:@Maayke, wat een leuke foto! Gefeliciteerd met je nieuwe lieve aanwinst!
@Natalie, gefelicteerd met je super schattige neefje!
@Dapnik, gefeliciteerd met je verjaardag![]()
@Mara, fijn dat het zo fijn ging de les
Ik ga nog even kijken hoe morgen mijn privéles gaat. Want eh.. ik ben best stom geweest volgens mij om zo impulsief mij in te schrijven. Er stonden blokken met letters buiten, Madeira wilde er niet eens langsgister is ze met een grote fries (ruin) in de paddock geweest. En het ging goed
ze gilde af en toe naar hem, maar toen ze eenmaal gewend waren stonden ze zo heerlijk te kroelen met elkaar