Monica_86 schreef:wie zijn dat?
Bokkers
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:wie zijn dat?
Hilde_q schreef:Hee iedereen
jullie zullen wel denken, Hilde is ook een mooie!
Nou gelijk hebben jullie![]()
Ik ben nu bijna een week niet geweest, ik had er even geen behoefte aan, verder zit het thuis niet helemaal 100 %![]()
Heb nienke al weer een week niet kunnen zien door die stinkmodder toetsweekEn heb het gevoel dat ik al mijn toetsen weer ga verknallen.
Ik zal mijn best doen om bij te lezen, maar op het moment mis ik jullie best wel...
Verder heeft een goede vriendin van mij een zwaar auto ongeluk gehad , dus het zit even niet mee deze week.
Hopelijk begrijpen jullie het![]()
Dadelijk heb ik een toets en ben nu al op school om te leren ..
Ik ga proberen een beetje bij te lezen
lotteluvah schreef:
Mariska het is tijd voor een ava!
mieske schreef:Ik heb de mijne zelf ingereden, dat scheelt ook wel denk ik
Eigenlijk heb ik alle paarden die ik heb gehad zelf ingereden op 1tje na
lotteluvah schreef:Grrr ik heb zo'n hekel aan al dat bieden he!
Steeds maar in de gaten houden enzo.
Monica_86 schreef:ik wil nieuwe boek van divozaalleen issie nog nie uit
lotteluvah schreef:
Ik heb nu gevraagd voor deze. Dat zitvlak zie je toch niet op het paard
xLariss schreef:
lotteluvah schreef:Wat denken jullie van een donkerbruine broek bij dit dekje?
SmeeJ schreef:HEHBBEN EN DAT MAG OMDATIKALLEENNOGEENZWEETDEKENMAGKOPEN
http://www.huppa.nl/FLEECEKAVALKADE%20PINK1.jpg
xLariss schreef:
caroltje16 schreef:hallo ik had een vraagje mag ik me eigen hier ook melden ?
caroltje16 schreef:maar mag ik me eigen hier niet melden???
Monica_86 schreef:xLariss schreef:
super mooie haf, maar vind lange manen toch mooier
lotteluvah schreef:Ik vind die korte manen echt heel gaaf staan. Maar nog mooier bij die van louiza.
caroltje16 schreef:Nou ik zou me eigen dan maar even voor stellen, ik ben carola, en ik wordt bijna 17 jaar, ik heb sins pas een verzorg haflinger, bij me onderschrift staat een topic van haar en van mijn, haar naam is maartje, en ik geloof dat ze 8 jaar is, ik weet het niet zeker, ik kom uit noordt-brabant, etten-leur een heel klein dorpje is dat, zo was het wel een beetje over mijn,
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Ik vind die korte manen echt heel gaaf staan. Maar nog mooier bij die van louiza.
nee ik nie, maar goed dat zijn smaken verschillen
en das maar goed ook, anders hadde we allemaal hetzelfde
maja vind het ook nog weer een verschil wat voor manen, als je een haf hebt met alleen maar spierige manen, heel dun en ongelijk enzo, dan zou k het er ook afknippen. Maar als ze mooie manen hebben, dan vind ik persoonlijk dat je ze lang moet laten
Monica_86 schreef:ff buiten kijken hoe de toestand is... of amber nog ff buiten kan...
regende/waaide net keihard
Monica_86 schreef:ff buiten kijken hoe de toestand is... of amber nog ff buiten kan...
regende/waaide net keihard
caroltje16 schreef:dankje wel, ik had een vraagje, mijn verzorg paardje, ken de galop nog niet zo goed, en ik heb als ervaring mee een haflinger dat ze na 2 rondjes ervandoor schieten? wat kan ik doen om haar de galop goed te leren?
girlchat11 schreef:dit brengt me alleen maar mee in de verlijding om de schaar er in te zetten. Mischien kunnen er dan wel een keer kontjes in. Ik heb het 1 keer gedaan. Het zag er echt niet uit. Veel te groot.
girlchat11 schreef:dit brengt me alleen maar mee in de verlijding om de schaar er in te zetten. Mischien kunnen er dan wel een keer kontjes in. Ik heb het 1 keer gedaan. Het zag er echt niet uit. Veel te groot.
caroltje16 schreef:dankje wel, ik had een vraagje, mijn verzorg paardje, ken de galop nog niet zo goed, en ik heb als ervaring mee een haflinger dat ze na 2 rondjes ervandoor schieten? wat kan ik doen om haar de galop goed te leren?