Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:haha vertel xeen
Ticcie schreef:knabbelgirl schreef:haha vertel xeen
Nja gewoon.. Ik reed dus even met Ticcie, ging hem gewoon wat loswerken en stoppen want kan toch nie veel rijden hé.. En had hem ingedraafd enzo en ging naar stap en ging galopperen door van stap naar galop te gaan hé. Ie sprong echt super aan, mooi actief enzo, was echt trots! (Was ongeveer op X dat ik aansprong op de cirkel.) En wanneer ik aan de A kom begint ie ineens te bokken te bokken te bokken NIE TE DOEN! Stelt hij hem nog es stil, maakt hem volledig bol en smijt alles eruit, heb er dan maar mijn benen ingezet, even geschreewd tegen hem en zweep erbij en ja, dan was hij terug vooruit in galop, maar ik zat er echt uitgeput op! Deed zoveel pijn door al die schokken op de vangen..
Maarja, ik bleef zitten..
Naomi_Haffie schreef:ik begin steeds ouder te worden en wil scooter
ik ben zo bang dat andre nee zegt, doe iemand eens even andre na ?
Ticcie schreef:knabbelgirl schreef:haha vertel xeen
Nja gewoon.. Ik reed dus even met Ticcie, ging hem gewoon wat loswerken en stoppen want kan toch nie veel rijden hé.. En had hem ingedraafd enzo en ging naar stap en ging galopperen door van stap naar galop te gaan hé. Ie sprong echt super aan, mooi actief enzo, was echt trots! (Was ongeveer op X dat ik aansprong op de cirkel.) En wanneer ik aan de A kom begint ie ineens te bokken te bokken te bokken NIE TE DOEN! Stelt hij hem nog es stil, maakt hem volledig bol en smijt alles eruit, heb er dan maar mijn benen ingezet, even geschreewd tegen hem en zweep erbij en ja, dan was hij terug vooruit in galop, maar ik zat er echt uitgeput op! Deed zoveel pijn door al die schokken op de vangen..
Maarja, ik bleef zitten..
knabbelgirl schreef:xLaus_ schreef:
Ja, ik heb gemaild ivm leeftijd en mn 2 paardjes
Hij zei:
de ;leeftijd is t.m 17 jaar, en geen enkel probleem om ze beide mee te nemen, hier zitten verder dus ook geen extra kosten aan vast
maar lauwies waar ga je nou naar heen
knabbelgirl schreef:ik heb vandaag koeien gemelkt
dlientjuh schreef:hooiii
ik lees dalijk bij
Morgen onder het mes
pff allemaal opties gegeven.. morfine pomp enz ruggeprik = No way
hoop dat ik niet in het ziekenhuis hoef te blijven