[EJL-ITP] Een jaar lang genieten!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Sanne schreef:Mandarijn; Wat ziet ze er goed uit! Krijgen we het filmpje ook te zien?![]()
xLaraaj schreef:Mandarijn ben jou naam vergeten en die van je hafje maar vind haar echt zo'n mooie haf ! En dat je zelf al wissels rijd ! Heb je een aparte topic ?![]()
Tara loopt niet 100% de laatste 2weke maar ze loopt ook niet kreupel. Je ziet het bijna amper. Maar moet haar tog soms ng rijden zodat ze niet stijf wordt maar ze werkt echt zo tegen dus leuk is het absoluut niet. Maar vandaag is ze verder dan ooit gegaan toen we alleen op wandeling zijn geweest om uit te stappen. Trot ! En ze liet haar hooi links staan voor met mij te knuffelen, was zo blij
_Sanne schreef:Vandaag precies 1 jaar geleden heb ik Jolina voor het eerst ontmoet! En heb ik er ook gelijk voor het eerst opgezeten!!
[ Afbeelding ]
Deze foto is toen gemaakt!
Op naar nog veel meer jaren!
---
[ Afbeelding ]
Vorige week
[ Afbeelding ]
Afgelopen vrijdag, slaapkop
noaxhorses schreef:
_Sanne schreef:
noaxhorses schreef:Mijn dekens zaten afgelopen zomer in een kist waar blijkbaar de bodem van kapot was ( wist ik veel) en daar hebben dus muizen in gezet, al mijn fleece dekens aan geknaagd vol gaatjes en andere dekens stinken allemaal, bah.. Nu de bodem gemaakt zodat dat niet meer kan gebeuren
Westhof schreef:En mijn pakketje is er nog steeds niet helaas. Zou tussen 12:30 en 16:00 komen. Het is nu al half 6 en nog steeds geen pakketje
Westhof schreef:Laten jullie de paarden ook gewoon op ijzers staan in de winter? Hoe bevalt dat?
ApolloPaard schreef:Lekker man =D
Vieren jullie nog sinterklaas??
cheidie schreef:
mara168 schreef:Mijn oma is gister overleden..
Sorry meiden ik reageer ook nu even op niemand al heb ik wel alles gelezen.
Bedankt voor al het sterkte wensen!
plutolover schreef:Stanley loop gelukkig weer goed. Alleen met rijden zit ik zelf in een dip. De winter is nou niet mijn seizoen. Normaal werdt ik meer gedwongen om te rijden omdat anders stanley amper uit zijn stal kwam en dat vond ik ook zielig. (hooguit 2 uurtjes in de paddock) Nu staat hij 24/7 buiten dus heb niet echt behoefte aan rijden. Gelukkig komt hij wel daar aan zn beweging haha.
Morgen maar weer longeren en dan vanaf maandag weer rijden.
Westhof schreef:Ik heb vanmiddag twee nieuwe dekens getest. Vooral die uitrijdeken is echt een uitkomst hoor
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]