Hmm ik zak net door mijn knie (waar ik al 3x aan geopereerd ben) heen, kan nu niet lopen of iets..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Even overlegt, moet zo om 17.00 bij de huisars zijn...
en dat vreselijk zeer.. Heb van die knie ook wel eens last met rijden gehad..
zou voor een kwalitatieve 2e hands gaan dan! Yvank_ schreef:balen Paulien!
mm die norton ben ik geen fan van. Veel te klein kussen kanaal komt alle druk op 1 punt en kwaliteit van binnen is ook om te huilenzou voor een kwalitatieve 2e hands gaan dan!
Yvank_ schreef:Daar ga ik in mee. Springzadels met boommaat 34 zijn er zeker wel. Goede zadelmaker laten komen en die een paar 2e hands mee laten nemen
Paulusjuh schreef:Ik durf het zelf niet, een zadel aanschaffen en dan maar hopen dat hij goed ligt. Wat doe je als er iets mis is?
Ik heb vandaag met het zadel van een stalgenootje gereden, een anky painted Blackberry. Menn wat sen verschil zeg! Ik had daar dus wel veel meer steun aan en kon veel rechter blijven zitten. Zelfs de linkergalop ging vrij soepel. Frustratiessssssssmet m'n eigen zadel, damn!
Op de stal waar ik rijd zijn t allemaal van die grote brede kastelen die echt geen smal zadeltje op hebben!