ik ga zo naar stal, vriendin van me heeft de foto's van het zwemmen van paar weken terug op usb gezet, even halen en kusje geven aan paardjes
Baileysdream
Geplaatst: 17-10-11 21:49
haha! heb even opgezocht. de papa van bailey is een kantje's .. en de bonte kleur heeft hij toch echt van mams! die kruising haflingerxtinker is! helemaal happy!
eindelijk fotos van het zwemmen van paar weken terug!
alvast 1 best wel leuke foto
nts19
Geplaatst: 17-10-11 22:52
heb hele leuke foto's langs zien komen zeg!
nou vanochtend even wezen kijken hoe het bij jut en jul was na een nachtje op een nieuwe wei te hebben gestaan. Lely heeft er al vaker opgestaan maar zomaar een paar uurtjes. Don diablo nog nooit en het hek staat best wel scheef en was bang dat hij er een beetje onderdoor wou.. we hebben wel een touw eromheen gedaan dus ik dacht dat moet goed komen! En er stond een mega plas in middenin en dacht ben benieuwd of ze nou wel achterin gaan.. en jaa hoor vanochtend stonden ze lekker achterin! en gelijk wat foto's genomen want het is een tijd geleden!
ontmoet mijn teddybeertjes die bijna klaar zijn voor de winter! Don diablo is echt een lopende vachtmachine! hmm hoe zal ik hier langs gaan.. erdoor of erlangs? natte sokjes en nog even dichtbij van de voorkant! en me natte kleine vent!
ben zo blij met ze! ze gaan misschien toch binnenkort naar binnen. Probeer het nog even een maandje ongeveer uit te zingen maar of het lukt weet ik niet.. Ik wil namelijk niet dat ze is een mega blubberig landstuk staan. auto is net bij de schade garage en straks komt de expert. ga nu proberen te sporten voor het eerst na me ongeluk..